نرم افزارحسابداری صدگان

نحوه تامین هزینه های درمانی ایثارگران بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها تعیین شد.

2 920

حسابداراپ

تامین صد درصد (۱۰۰%) هزینه های درمانی ایثارگران بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها موضوع بند(ب) ماده(۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران به عهده صندوقهای بازنشستگی زیربط است


پندار سیستم

قانون تفسیر بند(ب) ماده(۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، قانون تفسیر بند(ب) ماده(۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده است از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.
بر اساس موضوع استفساریه، تامین صد درصد (۱۰۰%) هزینه های درمانی ایثارگران بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها موضوع بند(ب) ماده(۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عهده صندوقهای بازنشستگی ذیربط است.

این قانون که در تاریخ ۱۷شهریور ۱۳۹۲ در مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۲ از سوی شورای نگهبان تایید شده است، در تاریخ اول آبان ۱۳۹۲ از سوی رئیس جمهور ابلاغ شده است.

 بند(ب) ماده(۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه
بر اساس این ماده، صددرصد (۱۰۰%) هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان به عهده دستگاه اجرائی و صددرصد (۱۰۰%) هزینه‌های درمانی ایثارگران غیرشاغل و افرد تحت تکفل آنان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. علی جانباز 40 درصد می گوید

    سلام هزینه درمانی سال ۱۳۹۰ را که به ما ندادند سال ۱۳۹۱ هزینه افراد تحت تکفل را اموزش وپرورش کامل پرداخت نکرد سال ۹۲ هم برای افراد تحت تکفل چیزی به مااز اموزش وپرورش فارس نرسیده حال خدا به دادمان برسد با صندوق بازنشستگی …. طرح این قانون درد ما ده برابر اضاف کرده…..

  2. علیرضا شاد می گوید

    با سلام به شما عزیزان ما جانبازان شرکت رجاء هم از لطف مسولین بی بهره نبوده ایم مدت ۲سال است که بین شرکت رجاء و بنیاد جانبازان کشمکش داریم که هزینه داروی ما را قبول کنند هر کدام دیگری را متولی این امر میدانند که ما جانبازان بین این دو دستگاه مانده ایم که عاقبت چه کسی هزینه داروی ما را متقبل میشود شرکت رحاءمیگوید ما خصوصی هستیم وبنیاد میگوید شرکت رجاء اجرایی میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.