نرم افزارحسابداری صدگان

کتاب قانون تأمین‌اجتماعی

4 2,143

حسابداراپ

نسخه pdf کتاب قانون تأمین‌اجتماعی و آیین‌نامه‌های آن برای استفاده صاحبنظران، محققین، شرکای اجتماعی و علاقه‌مندان حوزه تأمین‌اجتماعی در پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین‌اجتماعی قرار گرفت.

پندار سیستم


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این کتاب که توسط معاونت حقوقی و امورمجلس این سازمان تهیه شده ، قانون تأمین‌اجتماعی همراه با آیین‌نامه‌های اجرایی آن به نحو مناسب گردآوری شده است.
نسخه pdf کتاب قانون تأمین‌اجتماعی و آیین‌نامه‌های اجرایی آن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در قسمت انتشارات قابل دریافت است.


محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. حامد می گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید به مدیریت محترم سایت و سایر همکاران عزیزتان _ هزاران بار تشکر بابت اطلاع رسانی دقیق و صحیح شما. به راستی که سایت وزین شما دانشگاهیست با مطالب ارزنده برای علاقه مندان. همیشه موفق و پیروز باشید.

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و تشكر از اظهار لطفي كه فرموديد.

  3. گرجی می گوید

    با اهداء سلام و ابراز ادب
    از زمانی که با سایت وزین شما در ارتباط با الزامات شغلی اشنا شدم ،سالهاست این سایت را به عنوان مرجعی قابل اطمینان برای اموختن انچه را که نمیدانم انتخاب کردم . از اینکه سخاوتمندانه اندوخته های خود را در اختیار همگان قرار میدهید و با حوصله به حجم زیادی از سئوالات مراجعین پاسخگو هستید محل بسی قدردانی و تشکر دارد . به سهم خود کمال امتنان را دارم .
    موفق باشید

  4. manager می گوید

    سلام و تشکر از حضور و لطف شما
    امیدواریم لایق اظهار لطف شما باشیم
    ار پبغام شما انرژی مضاعف گرفتیم
    سپاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.