نرم افزارحسابداری صدگان

۷ برنامه سیف برای بانک مرکزی

0 548

حسابداراپ

رئیس کل بانک مرکزی با بیان ۷ برنامه استراتژی این بانک گفت: چاره اندیشی برای بدهی‌های مسکن مهر به شبکه بانکی و ممانعت از منفی شدن نرخ سود سپرده‌های بانکی جزء برنامه‌های اصلی بانک مرکزی خواهد بود.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولی اله سیف در مراسم تودیع رئیس کل سابق بانک مرکزی و معارفه خود بعنوان رئیس کل فعلی بانک مرکزی اظهار داشت: اعتدال در برنامه‌های بانک مرکزی به معنای توجه به سه رکن تعادل، تعامل و عدالت است.

وی افزود: ایجاد تعادل در بازارهای پولی و اعتباری کشور تعامل با سایر دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی و بانک‌های مرکزی سایر کشورهای جهان و نهادهای بین المللی پولی و مالی است و نهایتاً عدالت در توجه اکید به کنترل تورم به عنوان بزرگترین تهدید معیشت مردم و همچنین پرهیز از شوک در مانی در اقتصاد است.

رئیس کل بانک مرکزی در تشریح دیگر برنامه‌های پیش روی بانک مرکزی گفت: ممانعت از منفی شدن نرخ سپرده‌های بانکی، کنترل پایه پولی با هدف مهار تورم از طریق تجهیز بانک مرکزی به ابزارهای کنترل پایه پولی است، چاره اندیشی برای بدهی‌های مسکن مهر به شبکه بانکی، توسعه بازار بین بانکی، اصلاح رابطه مالی بانک مرکزی و خزانه از طریق گسترش نقش بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی، تقویت نقش شورای پول و اعتبار و تشکیل اتاق فکر برای این شورا در راستای میل به هماهنگی کار کردی از برنامه‌های بانک مرکزی خواهد بود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.