نرم افزارحسابداری صدگان

گروه‌های جدید بیمه‌پرداز با رعایت ماده ۹۰ قانون تأمین‌اجتماعی

0 503

حسابداراپ

سیداحمد سیدی افزود: ورود گروه‌های جدید به این سازمان باید براساس حق‌بیمه پایدار و لحاظ شرایط جسمی و سنی (رعایت ماده ۹۰ قانون تأمین‌اجتماعی) انجام گیرد.

پندار سیستم


سرپرست تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی در تشریح وجود برخی خلاءهای قانونی که موجب سوءاستفاده از منابع این سازمان می‌شود به عنوان نمونه به موضوع بهره‌مندی فرزندان دختر مستمری‌بگیران بازمانده که به صورت صوری متارکه کرده و تنها براساس طلاق‌نامه از مستمری این سازمان بهره‌مند می‌شوند؛ اشاره کرد و تبیین اصلاح رویکرد حمایتی و تشریح ماهیت بیمه‌ای این سازمان در برگزاری نشست‌ها و جلسات کانون‌های بازنشستگی با مراجع تصمیم‌گیری و نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی را ضروری دانست.
وی مشارکت و همراهی جامعه بازنشستگان و مستمری‌بگیران را عامل مهم پیشبرد اهداف تأمین‌اجتماعی برشمرد و افزود: تشخیص و تبیین چالش‌ها و تهدیدات پیش‌روی این سازمان نیازمند همراهی و مشارکت اعضای کانون‌های بازنشستگی است.
در ادامه این جلسه اعضای کانون‌های بازنشستگی و مستمری‌بگیران خراسان شمالی انتصاب دکتر نوربخش به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که از مدیران قدیمی خانواده تأمین‌اجتماعی است را موجب دلگرمی و امیدواری جامعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران دانستند و بر صیانت از منابع این سازمان تأکید کردند.
ایجاد کانون عالی بازنشستگان خراسان شمالی، تخصیص تسهیلات ودیعه رهن و اجاره دفاتر کانون‌ها و وام قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران و تسریع در انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی و بیمه عمر مستمری‌بگیران، از جمله درخواست‌های مطرح شده اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران خراسان شمالی در دیدار با سرپرست تأمین‌اجتماعی این استان بود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.