- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

۲۴ تيرماه پايان مهلت تكميل اطلاعات سامانه كارمند ايران

۲۴ تيرماه سال جاري آخرين مهلت تكميل درخواست شناسه نيروهاي قراردادي قديمي و نيروهاي شركتي تبديل وضصعيت شده به قراردادي و كارگري موضوع بند الف و ب مصوبه مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۰ هيأت وزيران در سامانه كارمند ايران توسط تمامي وزارتخانه ها و دستگاههاي اجرايي مي باشد.


معاون هماهنگي اجراي مقررات اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور با بيان مطلب فوق گفت: تا پايان مهلت قانوني اعلام شده بايستي آخرين اطلاعات كارمندان در اين سامانه تكميل تا تأييد نهايي و صدور شناسه آن توسط معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور صورت پذيرد.

طاهره پورشمسيان افزود: يقيناً در صورت پايان مهلت قانوني، دسترسي دستگاهها به اين بخش از سامانه بسته خواهد شد و هرگونه مشكلات ناشي از تأخير در خصوص اين مهم متوجه دستگاه ذيربط خواهد بود.

وي در ادامه ضمن تقدير از فعاليتها و زحمات ارزشمند مديران و كارشناسان امر در خصوص رفع مشكلات سامانه كارمند ايران اظهار داشت: سامانه كارمند ايران يك پديده بزرگ در نظام اداري كشور است و بركات و نتايج آن در آينده بسيار نزديك مشاهده خواهد شد.

پورشمسيان كه در نشست سراسري مديران اداري مالي دستگاههاي اجرايي كشور سخن ميگفت، شكل گيري سامانه كارمند ايران را يك ضرورت اداري دانست و اذعان داشت: به حول و قوه الهي و تلاش همه جانبه مديران و كارشناسان نظام اداري كشور اين امر مهم در سال جاري به نتيجه نهايي خواهد رسيد.

وي خبر از ارتقاي پهناي باند اين سامانه از ۱۵۰ مگا بايت به ۳۰۰ مگا بايت با دستور و پيگيري ويژه معاون رئيس جمهور داد و افزود: با اين حركت ارزشمند انشاا… بار ترافيكي و برخي مشكلات ناشي از آن در اين بخش به صورت كامل مرتفع خواهد شد.

معاون هماهنگي اجراي مقررات اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور ضمن ابراز رضايت در خصوص توسعه سامانه كارمند ايران در سراسر كشور گفت: همكاران ما در اين بخش همواره آماده اند تا با همفكري و همكاري بيشتر با مديران و كارشناسان ذيربط در مجموعه دستگاههاي اجرايي كشور نسبت به ارتقاء و كارآمدي سامانه اقدام نمايند.

وي در پايان خبر از حذف كامل روش هاي دستي در بخش هاي مرتبط در نظام اداري كشور داد و اذعان داشت: با تكميل نهايي سامانه كارمند ايران هرگونه نياز به انجام امور به روش دستي و سنتي حذف و تمامي مراحل بصورت كامل از طريق سامانه اجرايي خواهد شد.