نرم افزارحسابداری صدگان

۲۴ تيرماه پايان مهلت تكميل اطلاعات سامانه كارمند ايران

7 813

حسابداراپ

۲۴ تيرماه سال جاري آخرين مهلت تكميل درخواست شناسه نيروهاي قراردادي قديمي و نيروهاي شركتي تبديل وضصعيت شده به قراردادي و كارگري موضوع بند الف و ب مصوبه مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۰ هيأت وزيران در سامانه كارمند ايران توسط تمامي وزارتخانه ها و دستگاههاي اجرايي مي باشد.


معاون هماهنگي اجراي مقررات اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور با بيان مطلب فوق گفت: تا پايان مهلت قانوني اعلام شده بايستي آخرين اطلاعات كارمندان در اين سامانه تكميل تا تأييد نهايي و صدور شناسه آن توسط معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور صورت پذيرد.

طاهره پورشمسيان افزود: يقيناً در صورت پايان مهلت قانوني، دسترسي دستگاهها به اين بخش از سامانه بسته خواهد شد و هرگونه مشكلات ناشي از تأخير در خصوص اين مهم متوجه دستگاه ذيربط خواهد بود.

پندار سیستم

وي در ادامه ضمن تقدير از فعاليتها و زحمات ارزشمند مديران و كارشناسان امر در خصوص رفع مشكلات سامانه كارمند ايران اظهار داشت: سامانه كارمند ايران يك پديده بزرگ در نظام اداري كشور است و بركات و نتايج آن در آينده بسيار نزديك مشاهده خواهد شد.

پورشمسيان كه در نشست سراسري مديران اداري مالي دستگاههاي اجرايي كشور سخن ميگفت، شكل گيري سامانه كارمند ايران را يك ضرورت اداري دانست و اذعان داشت: به حول و قوه الهي و تلاش همه جانبه مديران و كارشناسان نظام اداري كشور اين امر مهم در سال جاري به نتيجه نهايي خواهد رسيد.

وي خبر از ارتقاي پهناي باند اين سامانه از ۱۵۰ مگا بايت به ۳۰۰ مگا بايت با دستور و پيگيري ويژه معاون رئيس جمهور داد و افزود: با اين حركت ارزشمند انشاا… بار ترافيكي و برخي مشكلات ناشي از آن در اين بخش به صورت كامل مرتفع خواهد شد.

معاون هماهنگي اجراي مقررات اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور ضمن ابراز رضايت در خصوص توسعه سامانه كارمند ايران در سراسر كشور گفت: همكاران ما در اين بخش همواره آماده اند تا با همفكري و همكاري بيشتر با مديران و كارشناسان ذيربط در مجموعه دستگاههاي اجرايي كشور نسبت به ارتقاء و كارآمدي سامانه اقدام نمايند.

وي در پايان خبر از حذف كامل روش هاي دستي در بخش هاي مرتبط در نظام اداري كشور داد و اذعان داشت: با تكميل نهايي سامانه كارمند ايران هرگونه نياز به انجام امور به روش دستي و سنتي حذف و تمامي مراحل بصورت كامل از طريق سامانه اجرايي خواهد شد.

 

محل تبلیغ شما

7 نظرات
  1. عدالت می گوید

    پس ما كه در سازمان بنادرو دريانوردي-اداره بندر خرمشهر هنوز شركتي فعاليت مي كنيم چه كار بايد بكنيم اي مسلمانان به داد برسيد!!!!!

  2. شکوفه می گوید

    با سلام چقدر نظرات را ثبت می کنید؟ من یک نیروی قراردادی هستم که در اداره بهزیستی ایذه کار می کنم و با توجه به اینکه مرخصی زایمان ۶ ماه بود رییس این اداره مرا تهدید کرد که اگر برای مرخصی زایمان اقدام کنی عدم نیازت را می زنم و اخراجت می کنم . این شهر هم که هیچوقت صاحب نداشته بعد آقایان عنوان می کنند فقط بچه بیارید. بدون هیچ حمایتی؟ کنار گود نشستن میگن لنگش کن.آقای وزیر بهداشت مادری که ۱۰ روز از تاریخ سزارینش گذشته و با شکم پاره باید بیاد سرکار و اگر اعتراض کنه تهدید به اخراج می شه صرف اینکه نیروی قراردادیه و نه دولت و نه مجلس از وی حمایت نمیکنند در عوض نیرو از بیرون استخدام میکنند. عدل امام علی رو هم دیدیم

  3. حسن می گوید

    با سلام من یک نیروی شرکتی شاغل در یک اورگان دولتی از شهرستان بروجرد با ۴ سال سابقه هستم که متاسفانه مسولین هیچ کار خاصی برای تبدیل وضعیت ما نکرده و نمی کنند. چرا صدای ما را کسی نمی شنود؟؟؟

  4. ترس از اخراج می گوید

    با سلام ۱۳سال در بانک کشاورزی مشغول فعالیت هستم تا حالا کسی نگفته که بالای چشمت ابرو هست یا نه چرا کسی به فکر ما نیست همش با شرکت قرارداد می بندیم ..واقعا حرف زدن برای مسئولین ایقدر راحته ..فکری به حال ما هم بکنید ..جواب را هم بدین لطفا

  5. طرح اقماری می گوید

    با سلام بنده یک نیروی قرار دادی نفت شرکت فلات قاره می باشم که ۱۴ درروز در وسط دریا کار میکنم وضعیت ما از روز اول بهتر نشده هیچ هر روز بد تر از روز قبل شده تا جایی که حقوق نفرات پیمانکار بیشتر شده .
    مدرک تحصیلی لحاظ نمیشه سابقه لحاظ نمیشه و از همه بدتر عیدی ما مثل نیروهای کارمندی ولی حقوق ما ۱/۳ نیروهای رسمی

  6. رسول می گوید

    سلام بنده جانباز هشت درصد هستم ومدتی درپتروشیمی پردیس عسلویه مشغول به کار بودم و بعد از سه سال بدون چون و چرا اخراجم کردند و بعد از دو سال دوباره برگشتم به شرکت ترا خدا مسولین یه فکری هم به حال من بکنند تا من اینهمه استرس بیکاری نداشته باشم

  7. مهدیزدانى می گوید

    با سلام بنده کارمند حجمی کار منابع طبىعى خراسان شمالی هستم الا ۴ماه است که حقوق نگرفتم و د بخش نز راننده هستم و حتی قرقبان هستم فکری برای قرارداد ما نمی کن الان حدود ۱۰ سال سابقه کار دارم همىشه به ما ظلم می شود کسی جوابگو ما نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.