نرم افزارحسابداری صدگان

میزان فوق العاده شغل کارکنان آموزش و پرورش تعیین شد

2 783

حسابداراپ

وزارت آموزش و پرورش مجاز است با توجه به اصلاحات ساختاری و ساماندهی نیروی انسانی برای برقراری فوق العاده شغل متناسب با سطح تخصص و مهارتها برای مشاغل تا سطح کاردانی(۵۰۰) امتیاز، برای مشاغل همسطح کارشناسی(۱۰۰۰) امتیاز و برای مشاغل بالاتر حداکثر (۱۵۰۰) امتیاز اقدام و از محل منابع حاصل از صرفه جویی پرداخت کند.


پندار سیستم

با تصویب هیئت وزیران، میزان فوق العاده شغل متناسب با سطح تخصص و مهارت کارکنان آموزش و پرورش تعیین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند(۵) ماده(۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۱۳۸۶- و ماده(۵۰) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران -مصوب ۱۳۸۹- تصویب کرد؛ وزارت آموزش و پرورش مجاز است با توجه به اصلاحات ساختاری و ساماندهی نیروی انسانی برای برقراری فوق العاده شغل متناسب با سطح تخصص و مهارتها برای مشاغل تا سطح کاردانی(۵۰۰) امتیاز، برای مشاغل همسطح کارشناسی(۱۰۰۰) امتیاز و برای مشاغل بالاتر حداکثر (۱۵۰۰) امتیاز اقدام و از محل منابع حاصل از صرفه جویی پرداخت کند.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. معلم دکتری تخصصی می گوید

    میزان افزایش فوق العاده شغل در آموزش و پرورش بازهم بصورت کاملا ناعادلانه صورت گرفته است بطوری که افزایش فوق العاده شغل برای افراد دیپلم با سمت دفتردار یا به اصطلاح معاون اجرایی و یا برای مدیران و معاونان مدارس و ادارات آموزش و پرورش با مدرک لیسانس به میزان ۱۵۰۰۰۰ تومان است اما برای معلمین زحمتکش با مدارک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به میزان ۱۰۰۰۰۰ قرارداده شده است. در کدام کشوری تا کنون دارندگان مدرک پایین تر با کار سطح پایین تر دارای حقوق بیشتری نسبت به مدارک بالاتر و کار مهم تر هستند . این یعنی دلسردی برای معلمان و نهایتا کاهش بازدهی آنان

  2. معلم می گوید

    البته البته الان شنیده شده می خوان کمش کنند. همان بهتر چون کاملا ناعادلانه بود. من هنرستان تدریس می کنم. سرپرست کارگاهها هیچ کاری انجام نمی دهند ولی یک ونیم برابر من حقوق می گیرند. به این لیست معاون فنی و معاون پرورشی را اضافه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.