نرم افزارحسابداری صدگان

رشد شاخص بورس غیر واقعی است ،خریداران دقت کنند

0 568

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در واکنش به رشد شاخص‌های بورس، گفت: رشد شاخص های بورس، رشد واقعی نبوده، لذا بازار فعلی بورس بازاری متلاطم و حبابی است که در آینده خود را نشان خواهد داد.


ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه بازار بورس در چند هفته گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرده است، گفت: رشد و افزایش شاخص‌های بورس هرچند امر مثبت اقتصادی محسوب می‌شود، اما این سیر صعودی شاخص‌های بورس غیر متعارف و مشکوک به نظر می‌رسد.

پندار سیستم

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمی‌توان به رشد شاخص‌های بورس اعتماد داشت، افزود: رشد شاخص های بورس، رشد واقعی نبوده، لذا بازار فعلی بورس بازاری متلاطم و حبابی است که در آینده خود را نشان خواهد داد.

وی تصریح کرد: زمانی می‌توان به بازار بورس و نوسانات آن اعتماد داشت که رشد و افزایش آن واقعی و متعارف باشد در غیر این صورت باید اذعان کرد عوامل دیگری غیر از رشد اقتصادی بر این بازار تاثیرگذار بوده است.

عاشوری قلعه رودخانی با اشاره به اینکه نمی‌توان به بازار بورس و رشد شاخص‌های آن خوش بین بود، اظهار کرد: نه‌تنها بازار بورس، بلکه در حال حاضر بازار طلا، سکه و ارز نیز غیر قابل اطمینان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطر نشان کرد: هرچند ممکن است رشد شاخص‌های بورس در روزهای آینده نیز تداوم داشته باشد، اما به دلیل حبابی بودن این بازار هر لحظه امکان سقوط شاخص‌ها وجود دارد.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.