نرم افزارحسابداری صدگان

راه اندازی پیشخوان اطلاعات و سوابق بیمه ای کارکنان دولت

0 1,074

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری، از راه اندازی پیشخوان اطلاعات و سوابق بیمه ای کارکنان دولت خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر،ایراندخت عطاریان با بیان اینکه این طرح هم اکنون در تهران و چند استان دیگر راه اندازی شده است، بهینه سازی نظام وصول کسورات بیمه ای و ارائه خدمات نوین بیمه ای به شاغلین دستگاههای دولت را از مهمترین اهداف راه اندازی پیشخوان اطلاعات و سوابق بیمه ای دانست .

وی افزود : از طریق پیشخوان اطلاعات، دسترسی به هنگام یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت به اطلاعات مربوط به سوابق شغلی و سنوات خدمتی تسهیل می شود.

پندار سیستم

عطاریان، تعداد دستگاههای اجرایی کشور را بیش از پنج هزار دستگاه برشمرد و گفت: این دستگاهها با استفاده از پیشخوان اطلاعات علاوه بر اینکه کاغذبازی و حجم فعالیتهای اجرایی خود را کاهش می دهند از پرداخت هزینه های مربوط به این فرایند نیز معاف می شوند.

وی با بیان اینکه سوابق بیمه ای تعداد زیادی از کارکنان دولت در سایر صندوقهای بازنشستگی است، تسهیل در اجرای ضوابط نقل و انتقال حق بیمه و کسورات بیمه ای بین صندوق ها را از دیگر مزایای راه اندازی پیشخوان اطلاعات و سوابق بیمه ای صندوق بازنشستگی دانست .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از دستگاههای اجرایی و اداری کشور خواست : اطلاعات کارمندان خود را در اسرع وقت در اختیار این سازمان قرار دهند تا دسترسی به این اطلاعات از طریق پیشخوان دولت آسان شود.

عطاریان، تسهیل در وصول دقیق و به موقع کسور بازنشستگی و همچنین برقراری حقوق مامورین دولت و امکان کنترل و نظارت را از مهمترین مزیت های راه اندازی پیشخوان اطلاعات کاکنان دولت دانست.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.