نرم افزارحسابداری صدگان

دادوستد ۶۰۱میلیون سهم در بورس تهران/ شاخص کل افت کرد

0 601

حسابداراپ

شاخص کل بورس امروز یکشنبه با ۴۵۵ واحد کاهش به عدد ۵۴ هزار و ۲۹۸ واحد افت کرد و مجموعا ۶۰۱ میلیون برگه سهم نیز دست به دست شد.


پندار سیستم

به گزارش خبرنگار مهر، در داد و ستدهای امروز یکشنبه بورس اوراق بهادار تهران ۶۰۱ میلیون اوراق بهادار تغییر مالکیت داد. ارزش معاملات امروز یکهزار و ۹۶۲ میلیارد ریال بود که در ۵۷ هزار نوبت معاملاتی رخ داد.

شاخص کل نیز در جریان معاملات امروز با کاهش ۴۵۵ واحدی در عدد ۵۴ هزار و ۲۹۸ واحد قرار گرفت. شاخص صنعت نیز شاهد کاهشی ۳۱۳ واحدی بود و به ۴۶ هزار و ۸۶ واحد رسید. بازار اول نیز با افت مواجه شد و با ریزش ۵۰۳ واحدی عدد ۴۲ هزار و ۳۰۹ واحد را از آن خود کرد. اما شاخص بازار دوم سبزپوش بود. بدین ترتیب بازار دوم با افزایش ۱۶۲ واحدی در عدد ۹۴ هزار و ۶۱۱ واحد ایستاد.

بیشترین تاثیر منفی در شاخص را نمادهای صنعتی بهشهر، نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان، ملی صنایع مس ایران و بانک پاسارگاد برعهده داشتند. بدین ترتیب تنها نمادی که بیشترین تاثیر مثبت را در روند شاخص کل داشت صنعتی بهشهر بود که ۱۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. ارزش بازار هم به ۲۶۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.