نرم افزارحسابداری صدگان

با پرداخت ۴۰ درصد مالیات، ۸۵ درصد اظهارنامه تأیید می‌شود

0 748

حسابداراپ

امتیازات ویژه سازمان مالیات به اصناف خرد

پندار سیستم

بر این اساس کسانی که ۴۰ درصد مالیات خود را تا پایان تیر ماه بپردازند، سازمان ۸۵ درصد اظهار نامه مالیاتی آنها را تأیید می‌کند.


معاون سازمان مالیاتی کشور، از کاهش میانگین نرخ ۱۵ مالیات نسبت به سال قبل در راستای جلب رضایت اشخاص حقیقی و اصناف خرد خبر داد و گفت: بر این اساس کسانیکه ۴۰ درصد مالیات خود را تا پایان تیر ماه بپردازند، سازمان ۸۵ درصد اظهار نامه مالیاتی آن‌ها را تأیید می‌کند.

حسین وکیلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام افزایش ضریب اظهارنامه‌های مالیاتی نسبت به سال قبل به بیش از ۱۵ درصد بیان کرد: از این تعداد بیش از ۲۰۰ هزار اظهارنظر به اشخاص حقوقی و املاک اجاری اختصاص دارد.

وکیلی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار اظهارنامه مالیاتی دریافت شده اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان تیر ماه تعداد اظهارنامه‌ها از دو میلیون فرا‌تر رود.

وی تاکید کرد: سازمان امور مالیاتی به آن دسته از افرادی که در حدود ۴۰ درصد از مالیات خود را تا ۳۱ تیر ماه پرداخت کنند به عنوان ۸۵ درصد قبولی اظهارنامه توصیف می‌شود و می‌توانند بعد از ان مابقی مالیات خود را پرداخت کنند.

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد: اولین سند رسمی دولتی همین اظهارنامه مالیاتی است که قابلیت امضای دیجیتال دارد. این باعث می‌شود که مودیان از صحت امور خیالشان راحت باشد.

وی افزود: ما برای اینکه مستنداتی برای خود داشته باشیم خواهیم خواست که مودیان پرینت حساب خود را برای ما بفرستند. لذا کسانی که امضای دیجیتال ندارند تنها تا آخر مرداد مهلت دارند که برای تعیین امضای دیجیتال خود اقدام کنند.

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد: امضای الکترونیکی اگر زیراظهارنامه‌ها باشد، فاقد امضاء خوانده می‌شود و لذا مؤدیان تا آخر مرداد مهلت دارند و این مهلت نیز قابل تمدید نخواهد بود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.