نرم افزارحسابداری صدگان

امروز (شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۵) ؛ آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده

0 851

حسابداراپ

معاون سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه امروز (شنبه)آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات ارزش افزوده دوره فصل بهار است ،گفت : مؤدیان با تسلیم بموقع اظهارنامه ، مشمول جریمه نمی شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، علیرضا طاریبخش در مصابحه با رادیو اقتصاد افزود : این مهلت تمدید نمی شود.

معاون مالیات برارزش افزوده سازمان امورمالیاتی گفت: درج رقم مالیات بر ارزش افزوده در برگه های فروش و صورت حساب خرید مشتری است.

طاریبخش افزود : اگر این رقم در برگه های فروش قید نشود ، بر اساس اطلاعات موجود درسامانه های الکترونیکی یا سابقه پرونده شغلی ، فروش برآورد و مالیات آن دوباره محاسبه و وصول می شود.

پندار سیستم

وی گفت: همه مودیان باید قانون را به طور کامل اجرا و براساس آن شش درصد مالیات برارزش افزوده را وصول و در مهلت سه ماهه ای که قانون تعیین کرده است ؛ به دولت پرداخت کنند.

طاریبخش در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال ده گروه از صاحبان مشاغل ملزم به نصب ، راه اندازی و استفاده از صندوق فروش شده اند، گفت: مودیان مالیاتی که این کار را نکنند از معافیت مالیاتی مقرر در قانون برای سال مربوط محروم می شوند.

وی افزود : اما کسانی که صندوق مکانیزه فروش نصب کنند از تسهیلات و معافیت مالیاتی هم بهره مند می شوند.

بنابراین گزارش مبنای ارزیابی عملکرد مالیات بر ارزش افزوده، اطلاعات درج شده در سامانه الکترونیکی است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.