نرم افزارحسابداری صدگان

بررسی لایحه اصلاح قانون کار

0 666

حسابداراپ

جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده تشکیل میشود که لایحه اصلاح قانون کار از جمله مواردی است که در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه ۲ و سه شنبه ۴ تیر تشکیل جلسه می دهد.

بر این اساس کمیسیون مذکور در عصر روز یکشنبه ۱۴ تا ۱۸ طرح های اصلاح تبصره (۱) ماده (۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اصلاح ماده(۱۶) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آن ها در امر صادرات، اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذرای بخشی از تصدی‌های دولت به شهرداری و همچنین طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مورد بررسی قرار می دهد.

جلسات کارگروه های کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده تشکیل می شوند که در روز یکشنبه کارگروه معدن و صنایع و معدنی بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (۲۴) قانون اصلاح قانون معادن و انتخاب هیئت رئیسه کارگروه برای سال دوم را در دسترو کار دارد.

کارگروه صنعت نیز در همین روز نیز علاوه بر بررسی بندهای ارجاعی (۲۶،۳۰، تا ۳۸، ۴۰ تا ۴۴، ۴۶، ۴۸، ۵۰، ۵۵، ۶۳، ۶۸، ۸۲)لایحه اصلاح قانون کار، هیئت رئیسه کارگروه برای سال دوم انتخاب می شوند.

کارگروه پتروشیمی و صنایع نفت و گاز نیز انتخاب هیئت رئیسه کارگروه برای سال دوم را در دستور کار دارد.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس سه شنبه ۴ تیر ۹۲ نیز تشکیل جلسه می دهد که بر این اساس طرح الحاق یک تبصره به ماده (۲۴) قانون اصلاح قانون اصلاح معادن و لایحه اصلاح قانون کار در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

کارگروه ارتباطات در روز سه شنبه هفته آینده ضمن بررسی طرح جامع ارتباطات و فناوری اطلاعات، انتخاب هیئت رئیسه کارگروه برای سال دوم را در دستور کار دارد.

بررسی امور جاری کارگروه و انتخاب هیئت رئیسه کارگروه برای سال دوم نیز در دستور کار کارگروه فناوری اطلاعات و هوا و فضا  در روز سه شنبه قرار دارد.


 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.