نرم افزارحسابداری صدگان

هرگونه استخدام نیروی انسانی توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد

0 697

حسابداراپ

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به بندهای الحاقی هزینه‌ای به لایحه بودجه سال ۹۲ دست دولت را برای استخدام خارج از ضوابط قانون برنامه و قانون مدیریت خدمات کشوری بستند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جریان رسیدگی به این بند مصوب شد از ابتدای سال ۱۳۹۲ استخدام نیروی انسانی صرفا براساس ماده ۵۱ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و مواد ذیربط قانون مدیریت خدمات کشوری مجاز است و هرگونه استخدام مازاد بر آن تخلف و پرداخت هر گونه وجهی توسط هر دستگاه اجرایی برای جبران استخدام‌های غیرقانونی تصرف در اموال عمومی موجب تعقیب قضایی مسوول دستگاه اجرایی است.

پندار سیستم

 

براساس ماده ۵۱ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران هر گونه به کارگیری نیروی انسانی رسمی و پیمانی در دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ممنوع است.

 

به گزارش ایسنا، همچنین نمایندگان مجلس در ادامه رسیدگی به بندهای الحاقی هزینه‌ای لایحه بودجه کلیه دستگا‌ه‌های اجرایی را موظف کردند که عوارض مربوط شهرداری‌ها را هر ساله طبق قوانین و مقررات پرداخت و تسویه حساب کنند و نیز رییس دستگاه اجرایی و ذی‌حساب آن مسوول حسن اجرایی این بند می‌باشند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.