نرم افزارحسابداری صدگان

ملحق شدن ۲۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی به جمع افراد تحت پوشش بیمه به زودی/پوشش بیمه تکمیلی برای افراد تحت تکفل بازنشستگان

0 723

حسابداراپ

اسدالله عباسی گفت: ۲۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی که موفق به گذراندن دوره های آموزش مهارت در سازمان فنی و حرفه ای شده اند به زودی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی اظهار داشت: افزایش گستره پوشش بیمه ای کارگران ساختمانی یکی از برنامه های است که به جد پیگیری می شود و به زودی ۲۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی که موفق به گذراندن دوره های آموزش مهارت در سازمان فنی و حرفه ای شده اند، تحت پوشش بیمه ای قرار خواهند گرفت. پیش از این نیز ۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.


پندار سیستم

وی افزود: سازمان فنی و حرفه ای و صندوق تامین اجتماعی برای سرعت بخشی به این موضوع تلاش می کنند و بحث احراز صلاحیت شغلی و مهارت توسط سازمان فنی و حرفه ای انجام می شود.


پوشش بیمه تکمیلی برای افراد تحت تکفل بازنشستگان

عباسی در ادامه به برنامه جدید دولت برای پوشش بیمه تکمیلی خانواده بازنشستگان اشاره کرد و گفت: یک میلیون و پنجاه هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته بودند که بنا داریم در روزهای آینده افراد تحت تکفل آنها نیز تحت پوشش این نوع بیمه قرار بگیرند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۸۶ و ۸۷ که در قالب سهام به سازمان بازنشستگی داده شده بود، اشاره کرد و افزود: این مطالبات الان در بورس و فرا بورس در حال واگذاری است تا بتوانیم سریع تر این کار را انجام دهیم و بقیه مطالبات را نیز پرداخت کنیم.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.