نرم افزارحسابداری صدگان

مرکز پاسخگويي فني سامانه هاي مالياتي افتتاح شد

16 10,993

حسابداراپ

مرکز پاسخگويي فني سامانه هاي مالياتي در چارچوب طرح جامع مالياتي ، با هدف پاسخگويي سريع و رسيدگي موثر به درخواست کاربران سامانه هاي مالياتي توسط سازمان امور مالياتي کشور راه اندازي شد.

 


به گزارش رسانه مالياتي، در اين مراسم که در محل ستاد سازمان امور مالياتي کشور برگزار شد، دکتر علي عسکري رييس کل سازمان امور مالياتي کشور با بيان اين که مرکز پاسخگويي فني سامانه هاي مالياتي يکي از زيرساخت هاي طرح جامع مالياتي است، گفت: اين مرکز با بهره گيري از تمامي روش هاي ارتباطي نوين ، امکان ارائه انواع خدمات پشتيباني از سامانه هاي مالياتي را فراهم و مديريت مي نمايد.


پندار سیستم

وي با اشاره به اين که بدون اين مرکز تقريبا تمام فرآيندهاي طرح جامع در خصوص برقرار ارتباط با موديان ابتر خواهد بود، افزود: در تمامي کشورهايي که سيستم هاي يکپارچه و متمرکز دارند ، چنين مراکزي براي پاسخگويي به مردم در نظر گرفته شده است و خوشبختانه ما نيز به منظور ارائه خدمات بهتر به موديان اقدام به افتتاح اين مرکز کرديم. در ادامه اين مراسم نادر آريا مدير طرح جامع مالياتي با اشاره به اين که در سال هاي اخير استفاده از سامانه هاي الکترونيکي در سازمان امور مالياتي کشور رو به گسترش است، اظهارداشت:


از يک طرف در درون سازمان مواجه به سامانه هاي متعددي از جمله وصول و اجرا هستيم که وظايف و منابع مختلف مالياتي را تحت پوشش قرار داده است از طرف ديگر سامانه هاي برون سازماني از جمله بحث ثبت نام و تخصيص شماره اقتصادي، دريافت اظهارنامه و پرداخت ماليات رو به گسترش است که قطعا کار با اين سامانه ها، سوالات متعددي را براي موديان ايجاد خواهد کرد.


وي خاطرنشان کرد: فراهم آوردن امکان دريافت مشکلات و درخواست کاربران سامانه هاي مالياتي از سراسر کشور و امکان بهره گيري آن در هر زمان و از هر مکان، پاسخگويي سريع و رسيدگي موثر به درخواست کاربران توسط متخصصين مربوطه، دريافت نظرات ، پيشنهادات و انتقادات و رسيدگي به آن ، ايجاد امکان نظارت و مديريت يکپارچه تماس و ارتباط به کاربران، ايجاد يک منبع دانشي جامع از درخواست ها و مشکلات کارابران سامانه هاي مالياتي و تسهيل بهبود مستمر سامانه هاي مالياتي از جمله خدمات اين مرکز پاسخگويي هستند.


گفتني است، شماره تلفن هاي ۳۵۰۸۷ و ۳۵۰۲۷۰۰۰ پاسخگوي موديان محترم و کارکنان سازمان امور مالياتي در زمينه هاي سامانه نرم افزاري يکپارچه مالياتي (ITS) ، سامانه ثبت نام الکترونيکي و صدور شماره اقتصادي ، سامانه دريافت اظهارنامه مالياتي الکترونيکي ، سامانه پرداخت الکترونيکي ماليات ، سامانه ارسال صورت معاملات و گزارش خريد و فروش ، سامانه صدور قبض ماليات و سخت افزار و شبکه مي باشند.


محل تبلیغ شما

16 نظرات
  1. آقای بهاری می گوید

    با تشکر

  2. abdolNasser می گوید

    متشکر

  3. l.p می گوید

    سلام. من متوجه نمی شم که از چی تشکر می کنین . الان دقیقا ۲ هفته است با شمارهای اعلام شده تماس می گیرم . یا اشغال یا مقدور نیست. واقعاً باید تشکر کرد از این همه مدیریت که برای این همه استان ۲ تا شماره دادن که مودی سوالشو بپرسه. ماشالله که استانهای خودمون که هیچی نمی دونن. همش میگن تهران باید پاسخگو باشه، تهرانم که ماشالله معلومه دیگه…

  4. مظاهر می گوید

    آیا کمکهای بلاعوض بابت فعالیت کشاورزی مشمول مالیات می شود ؟؟؟؟

  5. مینا می گوید

    سلام
    من اظهارنامه سال ۹۲ شرکت رو گم کردم. حالا از چه طریقی میتونم دوباره پرینت بگیرم

  6. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    اگر در سیستم شرکت آنرا نمی یابید باید با مراجعه به ممیزی ازآن رونوشت بگیرید.

  7. مصطفی می گوید

    یکی جواب منو بده ببینم چرا فایلهای حقوقم پردازش نمیشن چند بار ارسال کردم بازم نمیشه اخه یکی نیست پاسخگو باشه

  8. مرجان می گوید

    لیست حقوق اسفند من تایید نهایی نشده در صورتیکه من پرداختش کردم.چرا اونوقت؟؟؟؟

  9. محمد می گوید

    سلام با عرض خسته نباشید اگر ویرایش اول سیستم انلاین رو رد کنیم اگر بار دیگر خواستیم ویرایش کنیم باید چه کنیم

  10. علی رضا می گوید

    سلام.
    من فرم دریافت رمز برای ثبت اظهارنامه تعداد بالا را ارسال کردم ولی رمزی دریافت نکرده ام !
    با توجه به اینکه زمانی برای ثبت باقی نمانده تکلیف ما چیه ! ؟

  11. نقی زاده می گوید

    باسلام وعرض ادب
    اینجانب نقی زاده هستم.کارتابل ارسال الکترونیکی را در قسمت اظهارنامه فعال کرده ام .واس ام اس از مالیاتی در مورد وضعیت اظهارنامه می آید.اس ام اس مربوط به برگه قطعی سال ۹۳ آمده اما وقتی به کارتابل مراجعه میکنم.برگ قطعی را نمی بینم که مبلغ تعیین شده مالیات را پرداخت کنم.
    البته لازم به ذکر است سال های بعد ۹۳اظهارنامه ها آمده و پرداخت ها انجام شده است.
    من باید چه کاری انجام دهم؟باتشکر

  12. کریمی می گوید

    سلام خداقوت
    بنده درموسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی کار می کنم و از ارزش افزوده معاف هستیم .جهت خرید کالا ازاشخاص حقوقی وحقیقی باعنایت به معافیت موسسه ازارزش افزوده درفاکتورها کسر وبه وزارت دارایی ارسال می نمایید .سوال بنده این است .چکونه می توان ارزش افزوده کسر شده را از وزارت دارایی (ارزش افزوده ) دریافت وبه حساب موسسه انتقال دادوبه کجا باید مراجعه کنم .ممنون

  13. manager می گوید

    سلام وقت بخیر
    اگر معاف هستید ارزش افزوده های پرداختی قابل استرداد نیست و باید هزینه کنید

  14. زهرا می گوید

    با سلام
    در یک شرکتی مشغول به کار شدم که تاریخ شروع به فعالیت سال ۱۴۰۲ میباشد.این شرکت در حال حاضر در حال ساخت ساختمان و کارخانه و تجهیزات است و درآمدی ندارد تکالیف مالیاتی این شرکت به چه صورتی است؟ارزش افزوده.معاملات فصلی و…

  15. مهرنوش می گوید

    سایت مالیات حقوق چرا باز نمیکنه کسی اطلاع داره؟

  16. نوری می گوید

    سلام
    سوال بنده این است شرکت‌های سورتینگ محصولات کشاورزی مشمول معاملات فصلی هستند
    آیا می‌شود در سامانه مودیان فاکتور نوع ۲ بدون اطلاعات رد کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.