نرم افزارحسابداری صدگان

لایحه اصلاح قانون کار به دولت برنگشته است/ تشکیل کارگروه سه جانبه

0 576

حسابداراپ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس برنگشته است، گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری این لایحه بررسی خواهد شد.


ایرج عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به وضعیت لایحه اصلاح قانون کار در مجلس اظهار داشت: این لایحه اکنون در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد و بعد از مباحث بودجه، کارگروهی برای این موضوع تشکیل خواهد شد تا بتوان از نظرات نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت استفاده کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نمایندگان تشکل‌های کارگری ادعا می‌کنند لایحه اصلاح قانون کار از سوی مجلس به دولت ارجاع داده شده است، گفت: با توجه به اینکه بحث انتخابات در پیش است بعد از آن، لایحه بررسی خواهد شد.

پندار سیستم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود به لایحه دولت برگردد یا بازگشته است تاکنون چنین بحثی به صورت جدی مطرح نشده و البته برخی نمایندگان معتقدند باید به دولت بازگردد اما هنوز قطعی نیست.

 به گفته عبدی، تاکنون بررسی کلی لایحه صورت گرفته است و کمیسیون بررسی کننده وارد جزئیات نشده‌ است.

 این نماینده مجلس در خصوص ایرادات لایحه اصلاح قانون کار بیان داشت: برخی معتقدند که این لایحه به صورت سه جانبه نبوده و برخی مواد آن مشکل دارد که باید تغییر کند.

 وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد لایحه پس از بررسی به دولت ارجاع داده شود، تصریح کرد: هنوز احتمال این موضوع ضعیف است و باید جمع بندی صورت بگیرد تا بتوان نظر قطعی داد.

 به گزارش فارس پیش از این برخی نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی عنوان کرده بودند این لایحه بدون لحاظ نظرات شرکای اجتماعی به مجلس ارائه شده و باید به دولت ارجاع داده شود، در همین راستا برخی از نمایندگان کارگری در هفته‌ای اخیر از ارجاع لایحه اصلاح قانون کار به دولت خبر داده بودند


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.