نرم افزارحسابداری صدگان

ساماندهی قراردادی‌ها تا پایان سال

4 927

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها در بحث جذب نیرو در مراحل پایانی هستند، ابراز امیدواری کرد ساماندهی کارکنان قراردادی تا پایان سال به پایان برسد.


به گزارش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، غلامحسین الهام درباره آخرین مراحل استخدام نیروهای جدید در دولت بر اساس طرح مهر‌آفرین گفت: خوشبختانه این طرح با تمام قدرت در حال پیشرفت است و دستگاه‌هایی که در استان‌ها آمادگی آن را داشته‌اند، این طرح را اجرا کرده‌اند.

پندار سیستم

وی افزود: هم‌اکنون برخی از دستگاه‌ها در بحث جذب نیرو در مراحل پایانی هستند و آگهی جذب نیرو را در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی تقریباً به پایان رسیده است.

الهام با بیان اینکه قرار است استخدام این نیروها طبق مصوبه مهرآفرین، در یک پروسه پنج ساله انجام شود ادامه داد: البته برخی فشارهای جنبی وجود دارد که دستگاه‌های اداری را دچار ناامنی می‌کند.

وی تصریح کرد: البته این مشکلات در حال رفع شدن است و ما امیدواریم تا پایان امسال، ساماندهی کارکنان قراردادی به پایان برسد.


محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. عدالت می گوید

    ما هنوز در سازمان بنادر و دريانوردي -اداره بندر خرمشهر علي رغم سابقه كاري و مدرك دانشگاهي هنوز شركتي فعاليت مي كنيم در حالي كه خيلي ها به راحتي قرارداد مستقيم شدند پس لطفا كسي رسيدگي كنيد.

  2. شرکتی پیام نور می گوید

    شرکتی های پیام نور خدمتکار سرایدار و ….که مدرک ندارند چیکار کنن وای به حال مستضعفین پیام نور

  3. مهتا می گوید

    با سلام ما کارکنان قراردادی سارمان بهزیستی هستیم که اوایل مردادجهت ثبت نام در سایت کارمندایران به ما خبردادند که متاسفانه سایت بسته بود.حالا تکلیف ما که ثبت نام نکردیم چیست؟

  4. شهاب می گوید

    البته یک نکته وجود دارد و آن هم اینکه اصل استخدام این عزیزان با شبهه مواجه است زیرا بصورت پارتی بازی یدون آزمون رسمی در شرایط برابرو شایسته گزینی و بدون رعایت عدالت عده ای از بستگان مدیران به کار گرفته شده اند و هر اعتراضی میشد میگفتند اینها نیروی ما نیستند نیروی پیمانکارند وولی حالا همه تمام تلاششان استخدام غیر قانونی آنهاست و تحمیل آنها به سازمانها و شرکتها که این مساله بسیار خطرناک است :
    ۱-اینها بدلیل پارتی دار بودن تمام قواعد را در مینوردند و با حمایت پارتی محترم باعث ضایع شدن حقوق دیگران میشوند
    ۲-از نظر امنیتی اینها یک شبکه خطر ناکند
    ۳- بدلیل اینکه از کانال قانونی وارد نشده اند اصلا شایستگی انها محرز نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.