نرم افزارحسابداری صدگان

دیرکرد در افزایش مستمری، ظلمی آشکار در حق بازنشستگان

0 971

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس٬ گفت: پرداخت نشدن معوقات مربوط به افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان٬ ظلمی بزرگ در حق این قشر است.


نادر قاضی‌پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با تأکید برغیرقانونی بودن پرداخت نشدن افزایش حقوق بازنشستگان٬ تصریح کرد: پرداخت نشدن افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان مصداق عملکرد غیرقانونی دولت در این زمینه و ظلمی بزرگ در حق این قشر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی٬ افزود: بازنشستگان سالیان درازی از عمر خود را مشغول خدمت به کشور کرده و اکنون در سنی قرار دارند که باید ثمره تلاش خود را بچینند و در این میان افزایش نیافتن حداقل حقوق آن‌ها امری غیرمنطقی است.

پندار سیستم

قاضی‌پور با تاکید بر ضرورت پرداخت هر چه سریعتر معوقات بازنشستگان از سوی وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی٬ افزود: جای امیدواری دارد که وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی در مدت باقی مانده از عمر وزارت خود٬ به وظیفه قانونی خود درباره صدور دستور پرداخت معوقات بازنشستگان اقدام کند تا خاطره بدی از دوران وزارت خود در ذهن بازنشستگان برجای نگذارند.

وی٬‌ تصریح کرد: بازنشستگان به طور معمول به علت کهولت سن با افزایش هزینه‌های درمانی و سلامت روبرو هستند، که این مسئله بر هزینه‌های جاری آن‌ها می‌افزاید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر افزایش هزینه های درمانی بازنشستگان به دلیل کهولت سن، درباره مبحث خدمات درمانی بازنشستگان، گفت: خدمات درمانی بازنشستگان باید به نحوی تنظیم شود که جلوی هزینه‌کرد اضافی بازنشستگان در حوزه سلامت گرفته شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: قشر بازنشسته زمانی که فرزندانشان بزرگتر می‌شوند نه تنها هزینه‌هایشان کاهش نمی‌یابد، بلکه این افراد به طور معمول با گسترده شدن دامنه خانواده، با افزایش هزینه‌های جاری در خانواده تحت سرپرستی خود روبرو می‌شوند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.