نرم افزارحسابداری صدگان

درخواست رییس انجمن داروسازان تهران از سازمان مالیاتی و بیمه‌ها

0 1,067

حسابداراپ

رییس انجمن داروسازان تهران با اشاره به کمبودهای دارویی و گردش اقتصادی ضعیف داروخانه‌ها از سازمان امور مالیاتی و بیمه‌ها خواست تا حساسیت اوضاع را درک کرده و در این شرایط به داروخانه‌ها کمک کنند تا بتوانند خدمات خوبی را به مردم ارایه دهند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)وی همچنین به گردش اقتصادی ضعیف داروخانه‌ها و اقدام سازمان امور مالیاتی مبنی بر ملزم کردن داروخانه‌ها به استفاده از سامانه و صندوق فروش و اعمال روش جدید مالیاتی، اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، سازمان امور مالیاتی باید حساسیت اوضاع را درک کرده و در این شرایط حساس به داروخانه‌ها کمک کند تا داروخانه‌ها بتوانند از این شرایط گذر کرده و خدمات خوبی را به مردم ارایه دهند.

پندار سیستم

سعیدلو ادامه داد: متناسب با کمبودهای دارویی که ایجاد شده، داروخانه‌ها فروش‌هایشان را از دست می‌دهند. این شلوغی‌هایی که گاهی در داروخانه‌ها مشاهده می‌شود ناشی از آن است که بیمار در داروخانه نخست نتوانسته به دارویش دست یابد و مجبور است برای تهیه داروی خود به داروخانه‌های متعدد مراجعه کند و این شلوغی کاذب است.

وی افزود: مشکلاتی که در تامین ارز دارو بوجود آمده بود و وقفه‌هایی که در تامین مواد اولیه به موقع ایجاد شد، منجر به آن شد که روند مستمر تولید و توزیع گسسته شود و نهایتا در مقاطعی این کمبودها بوجود آمد. البته تمام دست اندرکاران در تولید، سازمان غذا و دارو، انجمن داروسازان و داروخانه‌ها تلاش‌ دارند تا از این برهه بگذریم.

رییس انجمن داروسازان تهران گفت: در چنین موقعیتی انتظار از سازمان امور مالیاتی و بیمه‌ها آن است که به داروخانه‌ها کمک کنند. همه از داروخانه‌ها و داروسازان انتظار ارایه خدمات کیفی دارند. این درحالیست که ابتدا باید مشکلات داروسازان، اقتصاد داروخانه‌ها و مباحث حاشیه‌ای آنها دیده شود؛ چرا که این مشکلات حاشیه‌ای اجازه نمی‌دهد داروسازان به مسوولیت خود بپردازند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.