نرم افزارحسابداری صدگان

تمامی شاغلان کم درآمد، تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار می‌گیرند.

0 667

حسابداراپ

سرپرست اداره کل تأمین‌اجتماعی گلستان گفت: در قالب طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، تمامی قشرهای مختلف جامعه و شاغلان کم‌درآمد تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار می‌گیرند.

پندار سیستم


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی،محمد حیدری‌نژاد با بیان این مطلب افزود: میزان ۱۰ درصد حق بیمه این گروه از محل برنامه‌ هدفمند‌سازی یارانه‌ها و۱۷ درصد توسط بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود.
وی افزود: هم اکنون تعداد بیمه‌شدگان اصلی تأمین‌اجتماعی دراستان گلستان ۲۱ هزار و ۹۰۰ نفر است که با در نظر گرفتن افراد تبعی، این تعداد به ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران در این استان نیز با ۱۴ درصد افزایش به بیش از ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر می‌رسد و اکنون تعداد ۱۰ کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران در استان گلستان برای رسیدگی به امورات آنان فعال هستند.
وی تأکید کرد: خدمت برای مردم به عنوان ارزش و عبادتی بزرگ است و مجموعه تأمین‌اجتماعی گلستان به طور شبانه‌روزی در خدمت بیمه‌شدگان و کارفرمایان هستند.
وی افزود: اکنون تمامی افراد جامعه می‌توانند با نرخ بیمه مناسب، تحت پوشش تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.
حیدری‌نژاد گفت: سال جاری که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است مقارن با تحول در تأمین‌اجتماعی گلستان بود و باید سرعت تحول و رشد در تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه تحولات و پیشرفت‌های بزرگ تأمین‌اجتماعی گلستان به ویژه در دو سال اخیر در نتیجه کار تیمی و اجرای موفق برنامه عملیاتی بود، گفت: در بخش توسعه عمرانی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای صورت گرفت که ازآن جمله می‌توان به افتتاح شعبه ۲ گرگان، شعبه شرق گرگان، شعبه ویژه روحانیون و طلاب، شعبه رامیان، شعبه اقماری بهاران در گرگان، شعبه مراوه تپه و ارتقای درجه شعب گنبد، مینودشت، کردکوی و آق‌قلا اشاره کرد.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.