نرم افزارحسابداری صدگان

تصمیم مالیاتی امروز مجلس موجب تعدیل شرکت‌های دولتی می‌شود.

0 599

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جزء یک بند ۴۵ لایحه بودجه گفت: با این وضع به طور حتم شرکت های دولتی تعدیل خواهد شد و با مشکل روبه رو می شوند.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (شنبه ۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۹۲ کل کشور با استناد به اصول ۴۰ ، ۴۶ و ۴۷ قانون اساسی با بیان این که براساس این اصول مالکیت شخصی که از راه مشروع باشد برای هر فرد محترم است، افزود: ما هم طرفدار اخذ مالیات ازشرکت ها هستیم اما این موضوع نباید به شرکت های دولتی ضربه بزند.

 

پندار سیستم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شور اسلامی با اشاره به جزء یک بند ۴۵ لایحه بودجه در نشست امروز افزود: با این وضع به طور حتم شرکت های دولتی تعدیل خواهد شد و با مشکل روبه رو می شوند.

 

براساس جزء یک بند ۴۵ لایحه بودجه سازمان امور مالیاتی کشور مکلف است، اسامی مدیران مؤسسات و شرکتهایی که بدهی مالیاتی اعم از مالیات مستقیم و مالیات برارزش افزوده دارند و همچنین مدیران و اعضای هیأت مدیره مؤسسات و شرکتهایی که به صدور اسناد(صورتحساب) مبتنی بر انجام معاملات غیرواقعی در نظام اقتصادی از جمله امور مالی و مالیاتی کشور مبادرت می‌ورزند و تکالیف مقرر در قوانین مالیاتی را مراعات نمی‌نمایند را به همراه مشخصات آنان به اداره ثبت شرکتها اعلام نماید.

 

اداره مذکور موظف است، درخصوص مدیران و اعضای هیأت مدیره که پس از تصویب این قانون مرتکب تخلفات مذکور شوند از ثبت شرکت یا مؤسسه به‌نام آنان و همچنین از ثبت مصوبات مربوط به انتخاب مدیران یادشده در سایر شرکتها ممانعت کند.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.