نرم افزارحسابداری صدگان

برگزاری جلسه شورای عالی کار هفته آینده/ دستور جلسه:افزایش حق مسکن و بن کارگری

0 640

حسابداراپ

عضوشورای عالی کار از برگزاری جلسه این شورا در سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: میزان افزایش حق مسکن و بن خوارو بار در این جلسه بررسی خواهد شد.

 

احمد رضا معینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم, با اشاره به موافقت دولت با افزایش حق مسکن و خواروبار کارگری اظهار داشت: از سوی تشکل‌های کارگری پیشنهاداتی به شورای عالی کار ارائه شده است  که در جلسه هفته آینده این پیشنهادات بررسی می‌شود.

 

وی ادامه داد: نمایندگان کارفرمایی با هرگونه افزایش در بحث بن و حق مسکن مخالف هستند و در این بار مقاومت می‌کنند اما با توجه به مشکلات متعدد جامعه کارگری باید راه‌کاری از سوی دولت اتخاذ شود.

پندار سیستم

 

عضوشورای عالی کار از برگزاری اولین جلسه شورا در سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: میزان افزایش حق مسکن و بن خوارو بار در این جلسه بررسی خواهد شد.

 

معینی افزایش حق مسکن کارگران را خارج از وظیفه شورای عالی کار خواند و اظهار کرد: تصمیم گیری درباره میزان افزایش حق مسکن امسال بر مبنای توافق نمایندگان کارگران و کارفرمایان خواهد بود یعنی، رقمی که دو گروه بر سر آن به جمع بندی برسند برای تایید رییس جمهوری به دولت ارسال می شود.

 

این نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره رقم افزایش دستمزد کارگران خاطر نشان کرد: اکنون جمع‌بندی‌های کلی درباره این رقم توسط نمایندگان کارگران به طور دقیق مشخص نشده است اما به طور طبیعی باید به گونه‌ای بررسی شود که بر اساس میانگین اجاره بهای موجود در کشور میزان افزایش حق مسکن مشخص شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.