نرم افزارحسابداری صدگان

ابلاغ قانون تفسیر ماده(۷۶) قانون تامین اجتماعی درباره مشاغل سخت و زیان آور

0 1,729

حسابداراپ

قانون تفسیر جزء(۱) بند(ب) تبصره(۲) ماده(۷۶) قانون تامین اجتماعی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.


بر اساس موضوع استفساریه، افرادی که حداقل بیست سال متوالی و بیست و پنج سال متناوب در کارهای سخت و زیان آور (مخل سلامت) اشتغال داشته باشند» در جزء(۱) بند(ب) اصلاحیه تبصره(۲) ماده(۷۶) قانون تامین اجتماعی مصوب ۳۰/۱۱/۱۳۷۹ مجلس شورای اسلامی باید حداقل ۷۳۰۰ روز اشتغال در یک یا چند شغل زیان آور در یک یا چند کارگاه داشته باشند و توالی اشتغال به قوت خود باقی است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، قانون تفسیر جزء(۱) بند(ب) تبصره(۲) ماده(۷۶) قانون تامین اجتماعی که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده است، از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

پندار سیستم


بر اساس موضوع استفساریه، افرادی که حداقل بیست سال متوالی و بیست و پنج سال متناوب در کارهای سخت و زیان آور (مخل سلامت) اشتغال داشته باشند» در جزء(۱) بند(ب) اصلاحیه تبصره(۲) ماده(۷۶) قانون تامین اجتماعی مصوب ۳۰/۱۱/۱۳۷۹ مجلس شورای اسلامی باید حداقل ۷۳۰۰ روز اشتغال در یک یا چند شغل زیان آور در یک یا چند کارگاه داشته باشند و توالی اشتغال به قوت خود باقی است.


جزء(۱) بند(ب) اصلاحیه تبصره(۲) ماده(۷۶) قانون تامین اجتماعی

ب – حمایتها ۱ – افرادی که حداقل بیست سال متوالی و بیست و پنج سال متناوب در کارهای سخت و زیان‌آور (‌مخل سلامت) اشتغال داشته باشند و در هر مورد‌حق بیمه مدت مزبور را به سازمان پرداخته باشند، می‌توانند تقاضای مستمری بازنشستگی کنند. هر سال سابقه پرداخت حق بیمه در کارهای سخت و‌ زیان‌آور یک و نیم سال محاسبه خواهد شد.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.