نرم افزارحسابداری صدگان

امکان پرداخت الکترونیکی مالیات از فردا ( اول تیر ۱۳۹۲ ) فراهم است

2 2,726

حسابداراپ

مدیر طرح جامع مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از فراهم شدن امکان پرداخت الکترونیکی مالیات از طریق سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور خبرداد.


پندار سیستم

   به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از رسانه مالیاتی ایران، نادر آریا، مدیر طرح جامع مالیاتی با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت الکترونیکی مالیات از طریق سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی گفت: با افتتاح سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات‌، مؤدیان می‌توانند از تیر ماه امسال و بعد از آن بدون مراجعه به واحدهای مالیاتی و از طریق مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

وی ادامه داد: مؤدیان مالیاتی می‌توانند نسبت به صدور قبوض پرداخت مالیات، چاپ قبوض (در صورت تمایل مودی به پرداخت در شعب بانکی و یا استفاده از دستگاه های ATM) و یا پرداخت اینترنتی مالیات (بدون نیاز به مراجعه به بانک و یا دستگاه های ATM) و نیز مشاهده فهرست و وضعیت قبوض مالیاتی صادره و پرداختی خود، از این طریق اقدام کنند.


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. ناصر می گوید

    سلام.
    وقت بخیر.
    آیا روشی هست که یک کارمند شاغل در بخش خصوصی، لیستی از مالیاتهای پرداخته شده اش را ببینید. عین لیست سوابق بیمه اش نزد سازمان تامین اجتماعی.
    این اطلاعات را از کجا می توان دریافت کرد؟

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    ناجایی که بنده اطلاع دارم این امکان فراهم نیست ولی مگر در فیش حقوقی شما مشخص نیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.