نرم افزارحسابداری صدگان

۵۰ درصد گردش مالی اقتصادی کشور در پایتخت

0 653

حسابداراپ

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان تهران با اعلام اینکه ۵۰ درصد گردش مالی اقتصادی کشور در پایتخت انجام می شود، گفت: ۲۵ درصد کل شاغلان کشور در این استان فعالیت دارند.


به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا سیفی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان تهران در راستای ماده ۱۳۱ قانون کار ایجاد و آغاز به فعالیت کرده است، گفت: هم اکنون ۸۳ انجمن صنفی کارفرمایی دارای اعتبار و ثبت شده در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کانون عضویت دارند.

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان تهران اظهار داشت: از طریق ایجاد کانون جایگاهی برای تعامل بیشتر تشکل های کارفرمایی و همچنین دفاع موثر از حقوق صنفی اعضا فراهم شده است، اما ظرفیتهای قانونی انجمنها این امکان را میسر نمی کرد.

پندار سیستم

سیفی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۵ درصد از کل شاغلان کشور و همچنین ۵۰ درصد گردش مالی اقتصاد در تهران قرار دارد. ایجاد ساختار سازمانی مناسب کانون، ایجاد بانک اطلاعاتی کامل انجمن‌های کارفرمایی و شرکت‌های عضو هر انجمن به تفکیک، تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی با مشارکت کارشناسان و تحقق خواسته های کارفرمایان استان تهران از اهداف ترسیم شده برای کانون است.

این مقام مسئول کارفرمایی تاکید کرد: موضوع ساماندهی و معرفی نمایندگان کارفرمایی از میان انجمن‌های عضو به مراجع قانونی به عنوان نمایندگان واقعی کارفرمایان برای حضور موثر در مراجع هیئت‌های سازش و تشخیص ادارات کار و تعیین نمایندگان کارفرمایی در هیئت‌های بدوی و تجدید نظر مشاغل سخت و زیان آور از طریق کانون دنبال خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین تعیین نمایندگان کارفرمایی در مراجع حل اختلاف مالیاتی و تامین اجتماعی، حضور در کارگروه ها و کمیته های تخصصی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان مانند سازمان استاندارد و فنی و حرفه ای نیز از دیگر برنامه ها و اهدافی است که توسط کانون دنبال می شود.

سیفی، راه اندازی مراکز آموزشی و اخذ مجوزهای قانونی از سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه جامع علمی کاربردی و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه های مختلف اجرایی و علمی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف مورد نیاز کارفرمایان و کارکنان تحت پوشش را نیز به عنوان دیگر برنامه ها و چشم اندازهای کانون یاد کرد.

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان تهران به حضور موثر کارفرمایان در مراجع و تشکل‌های قانونی اشاره کرد و افزود: گسترش فرهنگ کارآفرینی و کار در سطح استان و تبیین جایگاه کارآفرینان در کنار مشارکت برای انتخاب کارآفرینان برتر نیز جزو برنامه هایی است که توسط کانون کارفرمایی استان پیگیری خواهد شد.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.