نرم افزارحسابداری صدگان

کاهش ۵ درصدی حق بیمه شخص ثالث در لایحه بودجه ۹۲

0 664

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از کاهش ۵ درصدی بیمه شخص ثالث در لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل کشورعلاوه بر تمامی تخفیفات قبلی خبر داد.

 

پندار سیستم

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،جعفر قادری سخنگوی کمیسیون تلفیق درخصوص نتایج جلسه تلفیق در نشست خبری امروز (شنبه ۳۱ فروردین) خود گفت: مالیات بر فروش سیگار در قانون ۱۰ درصد بوده است که دولت در لایحه بودجه ۹۲ این اعتبار را ۵ درصد اعمال کرده بود، اما از جانب کمیسیون اصرار شد تا در این‌خصوص مطابق قانون عمل شود و در نهایت مالیات بر فروش سیگار ۱۰ درصد اعمال شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: درآمدهای مالیاتی دولت در سال ۹۱ در حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان بود که در لایحه بودجه ۹۲ حدود ۵۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که در کمیسیون تلفیق این رقم معادل ۵۵ هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

قادری همچنین در مورد سایر مباحث درآمدی تصریح کرد: در بودجه ۶۰۰ میلیارد تومان حق انتفاع پروانه بهره‌برداری از معادن مصوب شد که این مقوله در بودجه سال قبل دیده نشده بود.

وی ادامه داد: تعرفه تعویض سندهای مالکیت هر جلد از ۲۰ هزار به ۳۰ هزار تومان افزایش یافت.

قادری همچنین تصریح کرد: تعرفه صدور و تمدید گذرنامه از ۶۰ هزار تومان به ۷۵ هزار تومان افزایش یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق همچنین گفت: هزینه تعویض و تبدیل کارت پایان خدمت معمولی به هوشمند از ۱۰ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان رسید و تعرفه تعویض پلاک خودرو نیز از ۳۵ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان تغییر یافت.

وی تاکید: حق بیمه شخص ثالث علاوه بر تمام تخفیف‌های قبلی ۵ درصد کاهش یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق همچنین با تاکید بر اینکه مالیات بر ارزش افزوده در بودجه امسال ۶ درصد لحاظ شده است، گفت: جمع سایر درآمدها در حال حاضر در کمیسیون در حال بررسی است.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.