نرم افزارحسابداری صدگان

نظر مساعد دولت برای ایجاد تغییر در میزان حق مسکن کارگران

0 671

حسابداراپ

تلاش دولت این است که زیر ساختارهای ایجاد اشتغال را فراهم کند و بین خروجی و ورودی تفاوتی ایجاد شود. در مجموع بحث اشتغال فرابخشی است و در وزارتخانه ما بر روی روابط کار بین کارگر و کارفرما، بحث سه جانبه گرایی و صیانت از اشتغال کار می کنیم.


اسدالله عباسی گفت: تلاش دولت این است که زیر ساختارهای ایجاد اشتغال را فراهم کند و بین خروجی و ورودی تفاوتی ایجاد شود.


پندار سیستم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره وضعیت ایجاد اشتغال اظهار داشت: در برخی از رسانه ها به نقل از بنده مطلبی با این عنوان منتشر شده بود که “دولت فقط توان ایجاد‌ سالانه ۲۰۰ هزار شغل تا‌ سال ۹۴ را دارد” این در حالی است که بنده چنین آماری را اعلام نکرده ام و چنین چیزی صحت ندارد.


وی افزود: برخی از چیزها را نمی توان پیش بینی کرد، گاهی اوقات احتمال دارد که مباحثی پیش بیاید که نتوان طبق برنامه پیش رفت. تلاش دولت این است که زیر ساختارهای ایجاد اشتغال را فراهم کند و بین خروجی و ورودی تفاوتی ایجاد شود. در مجموع بحث اشتغال فرابخشی است و در وزارتخانه ما بر روی روابط کار بین کارگر و کارفرما، بحث سه جانبه گرایی و صیانت از اشتغال کار می کنیم.


عباسی در ادامه به برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بهبود معیشت جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: قرار است در بحث افزایش حق مسکن و پیش بینیخواربار کارگران در شورای عالی کار تصمیم گیری شود و تلاشمان این است که تغییراتی ایجاد کنیم. البته باید از نظر قانونی با تشکل های کارگری و رکافرمایی به تفاهم برسیم اما ما به عنوان دولت برای ایجاد تغییر در دو حوزه مسکن و خواربار موافق هستیم.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.