نرم افزارحسابداری صدگان

نرخ ارز شناور مدیریت شده خواهد بود.

0 745

حسابداراپ

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درواکنش به اظهارات ممبینی مبنی بر تک نرخی شدن ارز در سال جاری ،گفت: براساس قانون برنامه پنجم توسعه نرخ ارز شناورمدیریت شده خواهد بود و نرخ ارز بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود.

 

غلامرضا اسداللهی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به نرخ ارز ۲۴۵۰ تومانی در بودجه ۹۲و با تاکید بر این که این نرخ برای محاسبات بودجه ای استفاده می شود، افزود: دولت باید بازار ارز را به نحوی اداره کند و سیاستهایش در جهتی باشد که نرخ ارز بازار آزاد به نرخ مرکز مبادلات ارزی نزدیک شود.

پندار سیستم

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزردرمجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید بسته سیاستی خود را تدوین و اعلام کند، اظهارداشت: قیمت ارز بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود که بانک مرکزی در مواقع کمبود به منظور تنظیم بازار باید ارز مورد نیاز را تزریق کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از هیجانات بازار ارز کاسته شده و بازار به یک ثباتی رسیده است، گفت: براساس قانون برنامه پنجم توسعه نرخ ارز شناورمدیریت شده خواهد بود و نرخ ارز بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود.

عضوهیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره احتمال مقاومت صرافی ها در مقابل دخالت های دولت، افزود: با توجه به اینکه همه تلاشها برای نزدیک کردن قیمت ارز از بازار آزاد به مرکز مبادلات است دولت باید بسته اقتصادی مناسبی را در این زمینه ارایه کند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزردرمجلس همچنین درباره اختلاف درنرخ تورم اعلامی بانک مرکزی و مرکز آمار و شبهه درآمار مرکز آمار به دلیل در نظر نداشتن شاخص قیمتها، گفت:بر اساس قانون مرکز آمار مرجع رسمی اعلام نرخ تورم است و نباید به آن بی‌اعتناد باشیم و نمی توان آنها را به دستکاری در آمار متهم کرد.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.