نرم افزارحسابداری صدگان

صدور ۵۲ هزار کارت خرید کارگری

0 693

حسابداراپ

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) از تامین اعتبار ۷۲ میلیارد تومان برای صدور ۵۲ هزار کارت خرید اعتباری برای کارگران در سال جاری خبر داد.

پندار سیستم

 

مهدی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره واگذاری کارت خرید اعتباری کارگران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سال جاری صندوق مهر امام رضا(ع) ، صدور کارت خرید برای کارگران است و در این راستا صندوق تعهد واگذاری ۵۲ هزار کارت خرید را دارد.

 

وی ادامه داد: این اعتبار به صورت قرض الحسنه خواهد بود و البته دیگر مراکز و بانک‌ها براساس عقد مرابحه این کارت‌ها را پرداخت می‌کنند.


مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) با بیان اینکه ۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای کارت خرید اعتباری کارگران در نظر گرفته شده است، گفت: آمادگی کامل در این راستا وجود دارد و ادارات کار در حال معرفی شرکت‌ها و کارگران هستند.


حسین نژاد تاکید کرد: همچنین برخی استان‌ها نیز در راستای صدور کارت تقویت شده‌اند و در حال حاضر به میزان تقاضا کارت صادر خواهد شد.


مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه اعتبار این کار‌ت‌ها ۱.۵ میلیون تومان است، بیان داشت: امکان شارژ مجدد این کارت‌ها در حال حاضر وجود ندارد و باید برای آن تامین اعتبار شود.


به گفته این مقام مسئول، اقساط این کارت‌ها ۲۴ ماهه خواهد بود و برای دریافت این تسهیلات یک ضامن نیاز است و  همچنین شرکت و بنگاه‌ مربوطه بازپرداخت آن را تایید کند.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.