نرم افزارحسابداری صدگان

سو‌ءاستفاده از سهمیه بيمه كارگران ساختمانی

0 864

حسابداراپ

در کنگره انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران، كارگران نسبت به فقدان نظارت و سوءاستفاده از سهمیه بیمه‌شان برای افراد متفرقه اعتراض كردند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز، در این جلسه مشکلات کارگران ساختمانی در خصوص استفاده از مزایای بیمه‌های اجباری مطرح شد و «محمد باقری»، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان تهران از اعتراض اعضای این انجمن نسبت به نحوه عملکرد شعبات تامین اجتماعی خبر داد.

پندار سیستم



وی گفت: شعبات تامین اجتماعی تنها برای مدت کوتاهی نسبت به نام نویسی از کارگران ساختمانی دارای کارت مهارت ساختمانی اقدام کردند و این درحالی است که تعداد زیادی از کارگران ساختمانی با وجود داشتن کار مهارت فنی از مزایای بیمه تامین اجتماعی محروم هستند.



این مقام صنفی بابیان اینکه کارگران ساختمانی مخالف واگذاری سهیمه بیمه خود به افراد غیر کارگر و متفرقه هستند گفت: در این کنگره برای چندمین بار پیشنهاد شد که مسئولان وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی قبل از تشکیل پرونده ابتدا صحت صلاحیت کارگران متقاضی را از انجمن‌ها جویا شوند.


گفتنی است در این کنگره آقایان محمد باقری، احمد رضا احمد یاری، احمد زارع، حسین ناطق، گلشن دوست به عنوان نمایندگان کارگران ساختمانی در کنگره سراسری خانه کارگر انتخاب شدند.

 

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.