نرم افزارحسابداری صدگان

رفع مشكل بازنشستگی پیش از موعد کارمندان/ كارگران در انتظار

2 1,307

حسابداراپ

با تصویب نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز، اجرای حکم قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت از محل واگذاری اموال دولتی قابل انجام است.


در حالی كه اجرای بازنشستگی پیش از موعد كارگران با وجود تصویب ماده ۱۰ قانون نوسازی صنایع، سال‌هاست به دلیل آنچه از سوی سازمان تامین اجتماعی «فقدان منابع» ذكر می‌شود، در تعلیق به سر می‌برد، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز مشكل مشابه كارمندان دولت را رفع كردند.

پندار سیستم

به گزارش ایلنا، با تصویب نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز، اجرای حکم قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت از محل واگذاری اموال دولتی قابل انجام است.


نمایندگان در بند ۸۲ بودجه ۹۲، مصوب کردند که اجرای حکم بازنشستگی پیش از موعد همه مشمولین قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت و قانون تمدید آن از محل واگذاری اموال دولتی قابل پرداخت است.

نمایندگان مجلس همچنین در بند ۸۵ بودجه ۹۲ که کمیسیون تلفیق پیشنهاد حذف آن را مطرح کرده بودند، یک پیشنهاد بازگشت به لایحه دولت را مورد رسیدگی قرار دادند که به تصویب نرسید و این بند حذف شد.


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. ابولفضل عبدالهی می گوید

    با عرض سلام :بنده نزدیک به ۳۰سال است برای تآمین امرار معاش خودم وخانواده ام همچنین جهت پیشرفت و سربلندی وخودکفائی کشورم با عشق وعلاقه در محیط های کارگری با اقتخار کار میکنم .فعلا هم چندان تمایلی برای باز نشستگی ندارم.منتهی وقتی شما نمایندگان محترم با تصویب یک قانون حمایتی این چنین فرق قابل ملاحظه ای وتفاوت فاحشی بین امثال بنده که باعنوان کارگری مشغول فعالیت هستیم با دیگرموکلینی که تحت عنوان کارمند انجام وظیفه مینمایند قائل میشوید.طبیعی است ضمن ایجاد ده ها سوال بیجواب شدیدآ آزرده خاطرباشد.
    نماینده(نمایندگان) محترم مجلس شورای اسلامی :
    ۱-دلایل وشرایط عمده ای که موجب عدم استفاده یک کارگر از قانون تصویبی شماشده وبرعکس دلایل وشرایط عمده فردی را که از عنوان کارمندی برخوردار است مجاز به استفاده از همان قانون می نمایدچیست؟.

  2. سید احمد می گوید

    فانون وضع میشود ولی اجرا نمیشود
    قانون باز نشستگی پیش از موعد نوسازی صنایع وضع شد و تمدید هم شد ولی از ابتدای سال ۸۹ اجرا نشد .
    عدم اجرا ی این قانون موجب می شود که جوانان بی کار به اعتیاد پناه بیاورند و این یک فاجعه است. و مسئولسن هم در این دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.