نرم افزارحسابداری صدگان

جزئیات دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی

0 723

حسابداراپ

رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشریح جزئیات دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی، گفت: تاکنون ۲۴۰ هزار نفر برای دریافت بن‌کارت ثبت‌نام کرده‌اند.


علی اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با فارس، گفت: امسال بن‌کارت‌های دانشجویی از ۲۰ هزار بن به ۲۵ هزار بن افزایش یافته و زمان ثبت‌نام نیز تا ششم اردیبهشت ماه تمدید شده است.

وی افزود: البته اگر زودتر از موعد مقرر ظرفیت تکمیل شود سایت برای ثبت‌نام بن‌کارت بسته می‌شود.

اسماعیلی اظهار داشت: بانک صادرات برای ۲۵۰ هزار بن‌کارت سرویس‌رسانی می‌کند که تاکنون ۲۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

پندار سیستم

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعداد بن‌کارت‌ها امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ هزار بن‌کارت افزایش یافته است.

وی با اشاره به فراهم‌سازی امکانات برای دانشجویان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای استفاده دانشجویان از این بن‌کارت‌ها در بخش بخش بین‌الملل هستیم.

اسماعیلی همچنین خاطرنشان کرد: در قالب بن‌کارت‌ها و ارائه یارانه از مراکز پژوهشی حمایت می‌کنیم و سعی داریم کتاب‌های مرجع را برای کتابخانه‌های سراسر کشور ارسال کنیم تا در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

ارسال روزانه ۲ هزار پیامک اطلاع‌رسانی به دانشجویان

رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با توجه به اینکه بخش نشر دانشگاهی در نمایشگاه امسال به مکان دیگری منتقل شده است، با ارسال پیامک به دانشجویان در اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنیم، تاکنون روزانه ۲ هزار پیامک به دانشجویان ارسال شده است.

وی افزود: سال گذشته فضای مربوط به نشر دانشگاهی ۶ هزار و ۹۰۰ متر مربع بوده است، این میزان امسال به ۱۰ هزار متر مربع افزایش یافته است.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.