نرم افزارحسابداری صدگان

تسهیلات سازمان صنایع کوچک به واحدهای صنعتی در دست احداث تعلق می گیرد.

0 673

حسابداراپ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنایع کوچک کشور گفت: واحدهای صنعتی در حال ساخت با پیشرفت ۶۰ درصد و بالاتر می توانند از تسهیلات کم بهره این سازمان بهره مند شوند.

 

ˈ فخرالله مولاییˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تقریبا تمام واحدهایی که در سال گذشته به سطح پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد رسیده بودند از این تسهیلات استفاده کردند.

وی بدون اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در زمینه تامین نقدینگی واحدهای صنعتی در کشور گفت: به جرات می توان گفت این سازمان سال گذشته برای نخستین بار موفق شد به تمام واحدهای متقاضی اعتبار، تسهیلات ارائه کند.

پندار سیستم

مولایی با بیان این که ۷۵ درصد از مشکلات صنایع کوچک و واحدهای صنعتی کشور جنبه مالی و تامین سرمایه در گردش است، گفت:اگر واحدهای صنعتی در زمان تاسیس از تخصص مشاوران صنعتی بهره مند شوند بسیاری از مشکلات اساسی آنها حل می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنایع کوچک کشور در پاسخ به خبرنگار ایرنا در زمینه وضعیت اختصاص بودجه به این سازمان، از افزایش بودجه این سازمان در سال گذشته نسبت به سال ۹۰ خبر داد.

وی اظهار داشت:سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به سازمان صنایع کوچک کشور اختصاص یافت که با وجود افزایش بودجه نسبت به سال ۹۰ به دلیل وجود تحریم ها، اعتبار تخصیصی به صنایع و قدرت خرید واحدها کاهش یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور به منظور بهره برداری از مرکز خدمات کسب و کار و کار آفرینی شهرکرد به چهار محال و بختیاری سفر کرده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.