نرم افزارحسابداری صدگان

برگزاري بزرگترين مزايده الكترونيک كشور

0 655

حسابداراپ

مديرعامل سازمان اموال تمليكي از برگزاری بزرگترین مزایده های الکترونیکی کشور در این سازمان خبر داد و گفت: اولین مزایده فوق العاده آزمایشی در ماه جاری برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، اردشیر محمدی از برگزاري بزرگترين مزايده هاي الكترونيكي كشور توسط سازمان اموال تملیکی خبر داد و گفت: با ايجاد فضاي مثبتي كه در راستاي تحقق دولت الكترونيک به وجود آمده است، سازمان اموال تمليكي با همكاري مركز توسعه تجارت الكترونيک وزارت صنعت، معدن و تجارت مهمترين فرايند كه برگزاري مزايده هاي سراسري است را به صورت الكترونيكي انجام خواهد داد و اولين مزايده فوق العاده آزمايشي سازمان طي ماه آينده برگزار می شود.

پندار سیستم

مديرعامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي با اشاره به اينكه اين سازمان اولين دستگاه دولتي است كه مزايده الكترونيكي برگزار مي كند افزود: در راستاي توسعه خدمات و به كارگيري فن آوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه تجارت به عنوان اولين دستگاه پيشگام در دولت همزمان با مزايده هاي سنتي، مزايده هاي الكترونيكي برگزار خواهيم كرد. از مزاياي اين طرح افزايش سرعت كارها، كاهش قابل توجه هزينه ها براي دولت و مشتريان و ارتقاء نظارت به واسطه سيستمي شدن فرآيندها است.

وي تاکید کرد: سامانه مزايده الكترونيک (سما)  بخش عمده اي از فرآيند فروش كه شامل ارائه پيشنهاد قيمت توسط خريداران، واريز مبلغ سپرده، تعيين برنده، واريز مبلغ پيشنهادي و تائيد تحويل كالا به خريدار را از طريق اينترنت امكان پذير مي سازد.

رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان اموال تمليكي تصريح كرد: مشتريان سازمان مي توانند با عضويت در اين سامانه و دريافت گواهي امضاي ديجيتال، داراي اعتبار حقوقي شده و در ايام برگزاري مزايده ضمن استفاده از اطلاعات اموال مطرح در مزايده پيشنهادهاي خود را در هر مكان طي مهلت مقرر از طريق اينترنت ثبت نموده و با توديع الكترونيک مبلغ وديعه در مزايده شركت كنند.

محمدي افزود: در طرح سما، بازگشايي پيشنهادها، اعلام اسامي برندگان و واريز مبلغ پيشنهادي به صورت الكترونيک انجام مي پذيرد و تابع قانون تجارت الكترونيک خواهد بود.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.