نرم افزارحسابداری صدگان

ارائه دفاعیات دستمزد شورای عالی کار به دیوان عدالت/ پیگیر مطالبات هستیم

0 671

حسابداراپ

مسئول کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار با اشاره به ارائه دفاعیات وزارت تعاون، کار و رفاه به دیوان عدالت اداری در خصوص دستمزد ۹۲ گفت:‌ پیگیر مطالبات کارگران هستیم.


حسین حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به شکایت شورا‌های اسلامی کار در خصوص تعیین حداقل مزد سال جاری کارگران به دیوان عدالت اداری اظهار داشت: این موضوع در حال پیگیری است و در هفته‌های اخیر تبادل اطلاعات میان دیوان و شورای عالی کار شده است.


وی ادامه داد: در این راستا دیوان از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اطلاعات مربوط به این موضوع را خواسته است.

پندار سیستم


مسئول کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه در باطن مسئولان شورای عالی کار با افزایش دستمزد برابر تورم موافق هستند، گفت: به هر حال اعضا به دنبال جایگزین‌هایی برای این موضوع هستند تا در قالب حق مسکن و بن، قدرت رفاه افزایش یابد.


حبیبی در پاسخ به این سوال که پاسخگویی به این مطالبه فرسایشی نشود، تصریح کرد: به هر حال این موضوع نیاز به زمان دارد اما نتیجه این دادخواست مهم بوده و تاکنون پاسخی از سوی دیوان ارائه نشده است.


وی تاکید کرد: برخی کارفرمایان نقل می کنند که توان افزایش هزینه‌ها را ندارد و این موضوع تهدید تلقی می‌شود در صورت که قانون برای همه یکسان است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.