نرم افزارحسابداری صدگان

رأی‌گیری در صورت مخالفت با افزایش حق مسکن کارگران/ منتظر جلسه شوراییم

0 740

حسابداراپ

نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه دولت با افزایش حق مسکن و خواروبار کارگری موافق است، گفت: ‌در صورت عدم توافق با کارفرمایان در شورا، رأی‌گیری می‌کنیم.

 

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به وضعیت جلسه شورای عالی کار برای توافق در زمینه افزایش حق مسکن و خواروبار کارگری، اظهار داشت: قرار بود تا اواخر اردیبهشت ماه این جلسه برگزار شود اما هنوز خبری نیست و اعضا نیز منتظر این جلسه هستند.

 

وی ادامه داد: براساس قانون جلسات شورا باید هر ماه یکبار برگزار شود تا مباحث و مسائل گوناگون بررسی و کارشناسی شود.

 

پندار سیستم

نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه جمع‌بندی و تفاهم در خصوص حق مسکن کارگران در صورت تشکیل جلسه حاصل خواهد شد، گفت: کارگران با این موضوع موافق بوده و رئیس جمهور نیز قول دادند و در جلسه نیز تفاهم بر سر میزان افزایش است.

 

نائب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار تاکید کرد: در صورتی که توافق با طرف کارفرما حاصل نشود با توجه به ترکیب شورای عالی کار رای‌گیری خواهد شد.

 

این فعال کارگری افزود: این شورا سه ضلع دارد و دو طرف آن موافق موضوع هستند و در صورتی که مصوب شود برای همه لازم‌الاجرا است.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که کارفرمایان نیز با این موضوع موافقت کنند، تصریح کرد: این موضوع بر اساس مصالح کشور و معیشت کارگران انجام خواهد شد.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.