نرم افزارحسابداری صدگان

تورم مبنای محاسبه حق مسکن و خواروبار کارگری

0 918

حسابداراپ

نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه منتظر برگزاری جلسه این شورا برای تعیین میزان افزایش حق مسکن و خواروبار کارگران هستیم، گفت: در حال حاضر نمی‌توان رقم قطعی داد و باید با حضور دیگر شرکای اجتماعی نهایی و تصویب شود.


محمد احمدی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت حق مسکن و خواروبار کارگری از سوی دولت اظهار داشت: در مرحله اول شورای عالی کار باید به صورت سه جانبه این موضوع را بررسی و پس از نهایی شدن پیشنهادات به دولت ارائه شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر هیات دولت سفرهای استانی دارد، جلسه شورای عالی کار برگزار نشده و منتظر اعلام برگزاری جلسه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستیم.


پندار سیستم

نماینده کارگران در شورای عالی کار با تاکید بر اینکه این موضوع باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود، گفت: تا جایی که اطلاع داریم مسئولان وزارتخانه نیز بر نهایی شدن این موضوع تاکید دارند اما به دلیل ترافیک پر حجم سفرهای استانی به تاخیر افتاده است.به گفته احمدی، اکنون در حقوق کارگران خواروبار ۸۰ تومان برای متاهلین و ۴۰ تومان برای مجردان در نظر گرفته شده است که هیچ همخوانی با تورم ندارد.

 

وی ادامه عنوان کرد: میزان افزایش‌ها باید به اندازه‌ای باشد که حداقل یک فرد در یک شهر کوچک بتواند خانه‌ا‌ی اجاره کند.این فعال کارگری تاکید کرد: نمایندگان کارگری تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع انجام خواهند داد.

 

نائب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه تعریف درستی از خواروبار و حق مسکن وجود ندارد، بیان داشت: در حال حاضر نمی توان رقم قطعی داد و باید با حضور دیگر شرکای اجتماعی نهایی و تصویب شود.


منبع: فارس


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.