نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان مثل سال گذشته اعمال می شود.

0 1,000

حسابداراپ

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستکان این سازمان در سال جاری ۲۵ درصد خواهد بود گفت: زمان اعمال این افزایش همزمان با اعمال افزایش حقوق سال قبل خواهد بود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سعید مرتضوی در نشست هم‌اندیشی روسای هیات مدیره کانون‌های کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی سراسر کشور از برخی سنگ‌اندازی‌ها و ایجاد مشکلات در خدمت‌ رسانی سازمان تأمین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: برای پرهیز از ایجاد هر گونه شائبه و مرتبط ساختن زمان افزایش حقوق بازنشستگان با مسائل سیاسی و انتخاباتی، تصمیم گرفتیم که زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان را مثل سال گذشته در نظر بگیریم.

مرتضوی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان در سال گذشته ۱۸ درصد بوده است تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری ۲۵ درصد خواهد بود و زمان اعمال این افزایش همزمان با سال گذشته است و هر یک از مستمری بگیران تأمین اجتماعی افزایش حقوق سال جاری خود را در تاریخی دریافت می‌کنند که سال قبل دریافت کرده بودند.

پندار سیستم

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی  در ادامه وجود کانون  کارکنان بازنشسته در تأمین اجتماعی را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: اینکه کارکنان تأمین اجتماعی پس از بازنشستگی نیز در کنار این سازمان و آماده کمک‌رسانی هستند و وجود کانون کارکنان بازنشسته درتأمین اجتماعی نشانه تعلق سازمانی وانگیزه بالای خدمت‌رسانی در کارکنان سازمان تأمین اجتماعی است.

دکتر مرتضوی آموزش کارکنان جدیدالورود را از جمله نیازهای جدی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: کانون کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی می تواند در این عرصه فعالیت تأثیر گزاری داشته باشد و اگر کانون کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی پیشنهاد مدونی در این رابطه  ارائه دهد ما نیز استقبال کنیم و آماده همکاری خواهیم بود.

وی در اصلاح و ارتقاء روند برون سپاری خدمات تأمین اجتماعی را از مسائل ضروری و مورد نیاز این سازمان برشمرد و ادامه داد، حوزه‌های اجرائیات و وصول مطالبات تأمین اجتماعی از جمله حوزه‌های قابل واگذاری است که کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی می‌توانند در این حوزه فعالیت مفید و ارزشمندی داشته باشند و باید در این رابطه برنامه ریزی مناسب انجام شود.

مرتضوی حوزه رفاهی تأمین اجتماعی را از دیگر حوزه‌های قابل واگذاری به کارکنان بازنشسته این سازمان برشمرد  و اظهار داشت: با توجه به واگذاری کامل مجموعه هتل‌های هما و همچنین ۵۲ درصد سهام هواپیمایی هما به تأمین اجتماعی شاهد ارتقاء قابل توجه حوزه رفاهی أمین اجتماعی هستیم و می‌توانیم در این عرصه نیز از توانایی بالای کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی استفاده کنیم.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.