نرم افزارحسابداری صدگان

کشف قیمت هلدینگ خلیج فارس مناسب بود.

0 663

حسابداراپ

رییس سازمان خصوصی سازی با مناسب خواندن کشف قیمت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: سهام این شرکت، سهام ارزنده ای است و آینده روشنی دارد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)؛ محمدرحیم احمدوند در خصوص کشف قیمت ۵ درصد سهام هلدینگ خلیج فارس گفت: در این عرضه از ظرفیت ها و امکانات موجود بورس برای کشف قیمت مناسب سهام  استفاده شد به طوریکه سرانجام قیمت ۷۵۰ تومان برای هر سهم بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور کشف شد.

 

پندار سیستم

وی افزود: در راستای نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، سازمان خصوصی سازی توانست بزرگترین عرضه سهام شرکتهای مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی را با موفقیت در بازار سرمایه کشور به سرانجام برساند.

 

به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، هدف نهایی عرضه سهام این شرکت از طریق بازار سرمایه، مشارکت عموم مردم در اقتصاد کشور  است .

 

گفتنی است، یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۶۹۷ سهم، معادل ۵ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی در روز سه شنبه در بورس اوراق بهادار عرضه شد که به قیمت هر سهم ۷۵۰ تومان و در مجموع به ارزش ۹ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال معامله شد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.