- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

فهرست مناطق کمتر توسعه یافته در امور حمایتی برای دوره برنامه پنجساله پنجم توسعه تنفیذ شد.

هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت ، معدن و تجارت و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور فهرست مناطق کمتر توسعه یافته [1]برای دوره برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران تنفیذ کرد.

.

با موافقت دولت، فهرست مناطق کمتر توسعه یافته در امور حمایتی برای دوره برنامه پنجساله پنجم توسعه تنفیذ شد.

.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور فهرست مناطق کمتر توسعه یافته برای دوره برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران تنفیذ کرد.

.
این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

.

یادآور می شود، بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران در جلسه مورخ ۲۰/۲/۱۳۸۸ شهرستانها، بخش‌ها و دهستانهای مندرج در تصویب‌نامه هیئت‌وزیران ، حسب مورد به عنوان مناطق محروم و کمترتوسعه یافته در امور حمایتی تعیین می‌ شوند. مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم اختصاراً در این تصویب‌نامه، «مناطق کمتر توسعه یافته» نامیده می‌شود. در مواردی که نام شهرستان یا بخش در فهرست پیوست این تصویب‌نامه آمده‌است، حسب مورد شامل بخشها، نقاط شهری و دهستانهای تابع آنها نیز خواهد بود.

.

همچنین محدوده جغرافیایی فعلی شهرستانها، بخش‌ها و دهستانهای موضوع فهرست پیوست، ملاک اعمال تسهیلات و حمایت‌های موضوع این تصویب‌نامه است و تغییرات آتی تقسیمات کشوری و محدوده آنها تأثیری در تداوم اعمال تسهیلات و حمایت‌های یاد شده نخواهد داشت.

.


– توضیح سایت :   دوره برنامه پنجم توسعه ، سالهای  ۱۳۹۰ لغایت  ۱۳۹۴  مي باشد.