نرم افزارحسابداری صدگان

صعود بورس در سال ۹۲

0 494

حسابداراپ

با توجه به روند مناسب سودآوری و عملیاتی شرکت های فعال در بازار سهام، وضعیت مطلوبی برای روند معاملات انتظار می رود.در سال های اخیر بازار سرمایه در مقابل تحریم های اعمالی علیه کشور بیمه شده، از همین رو برای آینده بورس نیز چشم انداز مساعدی متصور است.

پندار سیستم

.

پیش بینی ها از صعود بورس طی سال ۱۳۹۲ حکایت دارد و به نظر می رسد شرایط مطلوبی پیش روی سرمایه گذاران قرار گیرد.

.

مدیر عامل سابق فرابورس ایران با بیان این مطلب به خبرنگار بورس نیوز گفت: اینکه بازار در چه مقطعی از سال جدید روند مطلوب تری داشته باشد، به شرایط حاکم در آن زمان بستگی دارد. اما با توجه به روند مناسب سودآوری و عملیاتی شرکت های فعال در بازار سهام، وضعیت مطلوبی برای روند معاملات انتظار می رود.

.

مصطفی امیدقائمی افزود: طی روزهای پایانی سال ۹۱ با توجه به نیاز یکسری از صندوق های سرمایه گذاری و شرکت ها برای تأمین نقدینگی پایان سال، حجم فروش سهام افزایش یافت.

.

البته عرضه سهام شرکت های بزرگ همچون هلدینگ خلیج فارس نیز به این امر دامن زد، چرا که منابع مالی زیادی برای خرید سهام آنها لازم بود.

.

وی اظهار داشت: برای سال ۹۲ نیز انتظار می رود در صنایع ارز آور و نیز شرکت هایی که محصولات خود را بر مبنای قیمت های جهانی در داخل کشور می فروشند، بازدهی قابل توجهی محقق گردد.

.

این مقام مسئول در ارزیابی میزان تحقق بازدهی محتمل در سال جدید گفت: اگرچه به نظر می رسد سال جدید پر بازده باشد، اما شاید همانند بازدهی سال ۹۱ محقق نگردد.

.

مدیر عامل فرابورس پیرامون چشم انداز سیاسی کشور و نیز آثار احتمالی تحریم های بین المللی بر بازار سرمایه اظهار کرد: در سال های اخیر بازار سرمایه در مقابل تحریم های اعمالی علیه کشور بیمه شده، از همین رو برای آینده بورس نیز چشم انداز مساعدی متصور است.

.

امید قائمی در خاتمه عملکرد بورس و فرابورس را طی سال ۹۱ مثبت ارزیابی کرد و افزود: طی این دوره زمانی روند پذیرش شرکت های جدید مطلوب بود و فرابورس نیز عملکردی مناسب را از خود به نمایش گذاشت. از همین جا نیز برای تمامی فعالان بازار سهام به ویژه مجموعه فرابورس موفقیت و بهروزی را آرزومندم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.