نرم افزارحسابداری صدگان

رشد شاخص‌های بورس مقطعی و زودگذر است.

0 587

حسابداراپ

   

  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به رشد شاخص بورس در روزهای ابتدایی سال، گفت: با توجه به رشد نقدینگی در کشور، نمی‌توان انتظار داشت شاخص‌های بورس روند صعودی خود را تکرار کرده و یا رکورد شکنی جدیدی داشته باشد، لذا این افزایش شاخص‌ها مقطعی و زودگذر است.

پندار سیستم

  .

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه تحولات بازار بورس وابسته به شرایط اقتصادی کشور است، گفت: نوسانات بازار بورس جدا از دیگر تحولات اقتصادی کشور نیست، لذا هرگونه تغییر و تحول در شرایط اقتصادی، شاخص‌های بورس را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با بیان این موضوع که ادامه روند رشد شاخص‌های بورس امری مثبت اما ناپایدار است، افزود: رشد شاخص‌های بورس مثبت بوده اما به نظر نمی‌رسد با وضعیت موجود اقتصادی در کشور این امر تداوم داشته باشد.

.

وی رشد شاخص‌های بورس را از عملکرد مثبت اقتصادی دولت ندانست و تصریح کرد: بازار بورس به عنوان عرضه کننده محصولات مالی در کشور محسوب شده که در سال گذشته نیز شاهد افزایش شاخص‌های آن بودیم، اما نباید رشد شاخص‌های بورس را که در ابتدای سال جدید نیز تکرار شد از عملکردهای مثبت اقتصادی دولت تلقی کرد.

.

حسین‌زاده بحرینی سودآوری بورس را باعث افزایش بهره‌وری دانست واظهار داشت: افزایش سودآوری در بورس به رشد بهره‌وری منتهی خواهد شد، امری که تا به حال در بورس کشور مشاهده نشده است.

.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطر نشان کرد: با توجه به رشد نقدینگی در کشور، نمی‌توان انتظار داشت شاخص‌های بورس روند صعودی خود را تکرار کرده و یا رکورد شکنی جدیدی داشته باشد، لذا این افزایش شاخص‌ها مقطعی و زودگذر است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.