- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

دکتر غلامرضا اسلامی‌ بیدگلی درگذشت.

دکتر “غلامرضا اسلامی‌بیدگلی” استاد دانشگاه تهران ، صاحبنظر مسائل مالی و اقتصادی، نویسنده و مولف ده‌ها کتاب در حوزه مدیریت مالی، در روز جمعه مورخ ۱۳۹۲/۱/۹، دعوت حق را لبیک گفت.

.

“دکتر اسلامی بیدگلی” دارای مدرک دکترای‌مالی‌و‌کنترل بود و سال‌ها در دانشگاه‌های مختلف، در رشته‌های تئوری‌های پیشرفته، مهندسی‌مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری و … به تدریس پرداخت. این استاد فرهیخته در عرصه‌های اجرایی نیز همواره به عنوان شخصیتی موثر ایفای نقش می‌کرد. از جمله می‌توان به عضویت در هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی‌صنایع‌ایران، عضویت در شورای سازمان صنایع ملی، عضویت در هیأت نظارت سازمان حسابرسی، معاون فنی و معاون شرکت‌ها و رئیس مستشاری دیوان محاسبات کشور، عضو هیأت‌مدیره شرکت پارس‌آریان و … اشاره کرد.

.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر آن شادروان در روز یکشنبه مورخ ۱۱ فروردین ۹۲، ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل منزل آن مرحوم واقع در شهرک‌غرب، فاز ۱، مجتمع مهستان، بلوک B2، طبقه ۱۵، واحد ۲۰۷۴ و ساعت ۱۰ از مقابل دانشکده‌مدیریت‌ دانشگاه‌تهران برگزار می‌شود. همچنین مراسم ختم آن شادروان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴ فروردین، از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

.

منبع : سايت بانك پاسارگاد

.

——————————————————————————————-

سايت تازه هاي حسابداري مصيبت درگذشت اين استاد برجسته و ارزشمند را حضور همه همكاران ،  ارادتمندان و خانواده ي محترم ايشان تسليت عرض مي كند.

.

اميدواريم خدمات و تلاشهاي ارزشمند اين استاد فرهيخته ، وسيله اي  براي آمرزش ايشان باشد.

.

بااحترام

..