نرم افزارحسابداری صدگان

دریافت مالیات سبز از ۳ هزار واحد آلاینده در سطح کشور

0 728

حسابداراپ

عضو هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، گفت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که از سه هزار واحد آلاینده صنعتی در کل کشور به‌ویژه شهرهای صنعتی مالیات سبز دریافت شود تا این اعتبارات در قالب بودجه به حوزه محیط‌زیست اختصاص داده شود.

.

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نشست امروز صبح (سه‌شنبه ۲۰ فروردین) فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، گفت: در اولین نشست این فراکسیون در سال جدید با حضور مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست، موضوع اعتبارات این حوزه در بودجه ۹۲ مورد بررسی قرار گرفت.

.

پندار سیستم

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه اعتبارات حوزه محیط‌زیست در بودجه سال گذشته حدود ۰،۱۸ درصد کل بودجه بوده است، افزود:‌ متأسفانه اعتبارات این حوزه در لایحه بودجه سال ۹۲ به حدود ۰،۱۴ درصد کاهش یافته است.

.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات حوزه محیط زیست در لایحه بودجه ۹۲ بسیار نگران‌کننده است، یادآور شد: کاهش اعتبارات موجب نابودی محیط‌زیست و تشدید موج بیماری سرطان در کشور و افزایش معضل ریزگردها می‌شود.

.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اعلام اینکه در نشست امروز فراکسیون محیط‌زیست طرح‌هایی برای کنترل آلودگی هوا، مدیریت پسماندهای شهری و مهار ریزگردها مطرح شد، گفت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که از سه هزار واحد آلاینده صنعتی در کل کشور به‌ویژه شهرهای صنعتی مالیات سبز دریافت شود تا این اعتبارات در قالب بودجه به حوزه محیط‌زیست اختصاص داده شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.