نرم افزارحسابداری صدگان

توجه به تقاضای بازار در عرضه “وفارس”

0 669

حسابداراپ

در عرضه مجدد “وفارس” سعی بر آن است که به تقاضای سرمایه گذاران و فعالین بازار نیز توجه شود. اما این بدان معنا نیست که سازمان خصوصی سازی حاضر به واگذاری این مجموعه بزرگ در هر قیمتی خواهد بود.

.

برنامه عرضه اولیه هلدینگ خلیج فارس و همچنین عرضه بلوکی سهام برخی شرکت های پالایشی همه و همه مواردی است که ذهن فعالین بازار را به خود معطوف کرده، حال آنکه باید دید داستان عرضه های مذکور چه زمانی خاتمه خواهد یافت.

.

در همین ارتباط معاون سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: عرضه اولیه شرکت هلدینگ خلیج فارس در تاریخ بیست و هفتم ماه جاری صورت خواهد گرفت و اطلاعیه عرضه آن نیز منتشر خواهد شد.

پندار سیستم

.

حسن محمدتبار در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده جهت بهبود فرآیند عرضه هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: در عرضه مجدد “وفارس” سعی بر آن است که به تقاضای سرمایه گذاران و فعالین بازار نیز توجه شود. اما این بدان معنا نیست که سازمان خصوصی سازی حاضر به واگذاری این مجموعه بزرگ در هر قیمتی خواهد بود.

.

وی پیرامون دلایل عرضه ناموفق هلدینگ خلیج فارس در گذشته عنوان کرد: با وجود فضای موجود در زمان اولین عرضه “وفارس” و فشارهایی که بر سازمان خصوصی در خصوص واگذاری این مجموعه بود، عرضه شرکت مذکور صورت گرفت اما نکته حائز اهمیت این بود که تصور فعالین بازار از قیمت گذاری آن، تفاوت زیادی با نظر این سازمان داشت و به تبع واگذاری مذکور صورت نگرفت حال آنکه این امر به هیچ وجه به عنوان شکست مطرح نخواهد بود و امیدواریم عرضه مجدد “وفارس” در آینده نزدیک با موفقیت خاتمه یابد.

.

محمدتبار در خاتمه افزود: عرضه بلوکی سهام برخی از شرکت های پالایشی همچون پالایش نفت بندرعباس تا پایان فروردین ماه صورت می گیرد و واگذاری شرکت های پالایش نفت لاوان و شیراز نیز بعد از بازگشایی نماد صورت می پذیرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.