نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه ۲۰۰/۲۶۴۲۱ مورخ ۹۱/۱۲/۲۷(تسلیم اظهارنامه مالیاتی دوره چهارم ( فصل زمستان ) سال ۱۳۹۱)

9 1,644

حسابداراپ

نظر به مصادف بودن مهلت تسلیم اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال ۱۳۹۱ با تعطیلات نوروز و با توجه به درخواست های مؤدیان محترم موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مؤدیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده مقرر می دارد:

.
ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مؤدیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالیاتی (فصل زمستان) سال ۱۳۹۱ را تا پایان روز شنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۱/۳۱ تسلیم نمایند، امکان برخورداری از بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و تأخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق تا تاریخ مذکور را در صورت درخواست کتبی برای مؤدیان فوق الذکر فراهم نمایند. ضمناً اختیار بخشودگی صد در صد (۱۰۰%) جرائم مذکور به مدیران کل امور مالیاتی ذیربط تفویض می‌گردد.

پندار سیستم

.

علی عسکری

.

محل تبلیغ شما

9 نظرات
  1. محمد علی نامداری می گوید

    باسلام تجربه نشان داده مودیان همواره درخواست بخشودگی دارند بهتر نیست اعلام فرمایند بلحاظ جلوگیری از اتلاف وقت وجلوگیری از هزینه های اضافی ارائه درخواست بخشودگی منتفی گردد. باتشکر پیشاپیش از اعلام مساعدت و موافقت مسئولین محترم .

  2. فرزاد فلاح می گوید

    در خصوص اعلام اینکه ۳۰ هر ماه برای اعلام لیست مالیات حقوق به دارایی هست ؟ ایا این لیست نباید ۳۰ روز پس از سند حقوق باشه..در حال حاضر خیلی از شرکتها لیست محاسبه حقوق ۴ یا ۵ هر ماه هست. اگر امکان داره توضیح اضافه نمایید. با تشکر

  3. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    درماده ۸۶ قانون مالياتهاي مستقيم آمده:
    ماده ۸۶ : پرداخت کنندگان حقوق هنگام هر پرداخت یا تخصیص آن مکلف اند مالیات متعلق را طبق مقررات ماده (۸۵) این قانون محاسبه و کسر و ظرف سی روز ضمن تسلیم فهرستی متضمن نام و نشانی دریافت کنندگان حقوق و میزان آن به اداره امور مالیاتی محل پرداخت و در ماه های بعد فقط تغییرات را صورت دهند .
    لذادرهرتاريخي كه سند حقوق را شناسايي و يا پرداخت ميكنيد به مدت ۳۰ روز براي پرداخت ماليات آن فرصت داريد.
    بافرض اينكه شركتها درآخر هرماه (خصوصا به جهت وضع هزينه ها ي يك دوره از درآمدهاي همان دوره و درآخر اسفند)سند حقوق خود را شناسايي ميكنند ، تاريخ ۳۰ ام ماه بعد براي اين منظور اعلام شده است.
    موفق باشيد.

  4. دینکانی می گوید

    باسلام.
    تمدید اعلام شده برای تسلیم اظهارنامه فقط در صورت درخواست کتبی هست یا کلا برای تمامی مودیان تا ۳۰ فروردین تمدید شده چه با درخواست چه بدون درخواست؟
    لطفا شفاف سازی کنید.

  5. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    اينطور كه مشخص شده ، درصورتي كه بعد از ۱۵ فروردين اظهارنامه ي ارزش افزوده خود را تسليم كنيد ، بهمراه آن درخواست كتبي هم ضروري است.

  6. فلاح می گوید

    با سلام.درخواست كتبي در مورد تسليم اظهار نامه چيست؟ وآيا ضروري ميباشد؟

  7. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    چون قانونا تسليم بعد از ۱۵ فروردين ، با تاخير و به تبع جرايم مرتبط با آن همراه است، درخواستي با اشاره به شماره بخشنامه فوق الذكر مبني بر عدم احتساب جرايم و بخشودگي آن تنظيم و ضميمه ميكنيد.
    موفق باشيد.

  8. نیکبخت می گوید

    با سلام
    ایا در مورد تسلیم گزارش سه ماهه خرید و فروش ،مهلت تمدید شده است؟

  9. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    خير هنوز به صورت رسمي تمديدي اعلام نشده و يا ممكن است ما از آن بي اطلاع باشيم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.