نرم افزارحسابداری صدگان

حقوق کارمندان چه میزان افزایش می یابد؟

0 896

حسابداراپ

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۲ همچنان به محلی برای اختلاف نظر مسوولان تبدیل شده است. اول بار رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی قبل از ارائه لایحه بودجه به مجلس از افزایش بیش از ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۲ سخن گفت اما ارائه لایحه سه دوازدهم بودجه موانعی را برای سه ماه ابتدایی سال ایجاد کرده است.

.

به همین دلیل برخی شایعات مطرح شد که از عدم اجرای آن برای سه ماه ابتدایی سال حکایت داشت. بعد از آن در حاشیه اولین جلسه هیات دولت، رئیس کل بانک مرکزی از افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان آن هم از ابتدای سال خبر داد اما همچنان دولت به دنبال راهکاری برای تامین بودجه آن هستند. بر این اساس معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: در صورت تصویب هیات دولت میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۲ ، ۲۵ درصد خواهد بود.

پندار سیستم

.

رحیم ممبینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا به پیشنهاد رییس جمهوری و در صورت تصویب هیات دولت ضریب ریالی برای افزایش حقوق در سال جاری ۲۵ درصد خواهد بود.

.

وی با بیان این که مصوبه هیات دولت امروز و یا فردا ابلاغ می شود، تصریح کرد: پس از ابلاغ این مصوبه دستگا ه های اجرایی می توانند ۲۵ درصد افزایش را در حقوق فروردین ماه اعمال کنند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.