- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

پرداخت ماليات بر ارزش افزوده مهارت آموزان بخشوده مي شود

مديركل فني و حرفه اي استان تهران گفت:بر اساس تبصره ۲ماده ۳۸ قانون ماليات بر ارزش افزوده [1]، واحدهاي توليدي، خدماتي و صنعتي كشور در صورت فعاليت مستمر آموزشي و مهارت آموزي از بخشودگي مالياتي نيز بهره مند مي شوند.

.

به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل ازايرنا ، حميدرضا خانپور با اشاره به رفع معضل بيكاري توسط آموزش هاي مهارتي و با استفاده از تجربيات عملي استاد كاران، بيان داشت: بايد آموزش ها به نوعي ارايه شوند كه تضمين كيفيت آموزشي را در برداشته باشد.

.

وي تاكيد كرد:با توجه به جمعيت جوان كشور، ضرورت ايجاد اشتغال مولد با استفاده از ارائه آموزش هاي مهارتي بازار محور وجود دارد.

.

خانپور اظهار داشت:آموزش ها بايد از حالت تئوري به عملي گرايش يابد و در آموزش هاي عملي از حضور استادان ماهر و متخصص، بهره گرفته شود.

.

مدير كل فني و حرفه اي استان تهران اضافه كرد:‌ توانمند سازي و ارتقا‌ بهره وري نيروي كار با افزايش انگيزه، مهارت، خلاقيت، ايجاد تناسب بين مراكز آموزشي و پژوهشي با نياز بازار كار و ساماندهي اشتغال و حركت نيروي كار ايراني از سطح ملي، منطقه اي و جهاني مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

.