نرم افزارحسابداری صدگان

هلدينگ ساخت و تامين كالاهاي معدني تاسيس مي شود.

0 509

حسابداراپ

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت اعلام كرد: هلدينگ ساخت و تامين كالاهاي معدن و صنايع معدني با مشاركت واحدهاي تخصصي مرتبط و با هدف رقابتي و اقتصادي شدن بومي سازي ايجاد مي شود.

.

به گزارش  پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت ،معدن و تجارت به نقل از ايميدرو، فريدون احمدي افزود: اداره اقتصادي واحدها، يكي از رويكردهاي اصلي ايميدرو در سال ۹۲ است و با تشكيل هلدينگ ساخت و تامين كالاهاي معدني، بنگاه هاي جديدي با توجيه اقتصادي بالاتر وارد عرصه بومي سازي خواهند شد.

.
وي ادامه داد: با تشكيل هلدينگ مذكور، نهضت ساخت داخل و بومي سازي در معدن و صنايع معدني كشور با رويكرد اقتصادي رونق مي گيرد.

پندار سیستم

.
احمدي كه در محل سمپوزيوم و نمايشگاه بين المللي فولاد ۹۱ در شركت فولاد خوزستان سخن مي گفت، به موفقيت هاي اين شركت در زمينه بومي سازي فناوري اشاره كرد و افزود: هلدينگ بومي سازي به منظور ساماندهي بومي سازي در فولاد و تمام حوزه هاي مرتبط با معدن و صنايع معدني تشكيل مي شود.

.
وي افزود: سهم دولت در شركت فولاد خوزستان به كمتر از ۵۰ درصد كاهش مي يابد كه به اين ترتيب اين شركت از حالت دولتي خارج شده و مطابق قانون تجارت اداره خواهد شد.

.
وي تصريح كرد: با غير دولتي شدن فولاد خوزستان، اختيارات اين شركت براي سرمايه گذاري، ورود به بازارهاي جديد، ايجاد شركت هاي تخصصي و بهبود فضاي كسب و كار افزايش مي يابد.

.
رييس هيات عامل ايميدرو گفت: شركت فولاد خوزستان اكنون سه ميليون و ۲۰۰ هزار تن ظرفيت نصب شده دارد اما سه ميليون و ۵۰۰ هزار تن توليد دارد و اين شركت به عنوان يكي از قطب هاي توليد كشور در برنامه پنجم و افق چشم انداز خواهد بود.

.
احمدي با بيان اينكه طرح هاي توسعه در شركت فولاد خوزستان به خوبي پيش مي رود، افزود: قرار است اين شركت براي تامين مواد اوليه در حوزه معادن سرمايه گذاري كند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.